mom2012

Alla inlägg den 29 januari 2014

Av madeleine - 29 januari 2014 14:25

Har inte orkat skriva så mkt här..mår inte bra denna veckan! Niklas har fått komma hem och hjälpa mig med Linnea..man känner sig så hemsk när man inte orkar leka och greja med Linnea..men de e verkligen tur Niklas kan hjälpa till <3 Idag har hon varitg jätte ledsen för hon är hård i magen...måste öka på medicinem hon har för jag får panik när jag ser henne så ledsen :( Hon får sån panik! Man får inte ens röra henne..:(
Nu ligger hon och slappar i sin säck..får seom ja får köpa hem nåt mer från apoteket om hon inte får ut något!
Så det är inte lätt just nu...därför inte mkt bloggande..å kmr nog inte bli så mkt mer för än vi har flyttat till helgene nu :) KOmmer nog inte ha tid :P
Igår fyllde min älskade eveline hela 4 år! Hatar att jag inte kunde varit där å firat henne! Men det blir ju så =/ Ska fira henne i helgen <3 stora tjejen nu! Mosters älskade!

Har köpt en sån prinsess säck till henne med..hoppas hon kmr gilla den :)

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards