mom2012

Alla inlägg den 18 januari 2014

Av madeleine - 18 januari 2014 23:42

Nu har vi precis sett en film idag igen :) This is the end!!
En av de sjukaste filmerna jag sett men rolig ;) Många bra och kända skådespelare..som spelade..sig själva;P
Kan verkligen tipsa om den filmen :)
Annars idag har vi inte gjort allt för mycket!Åkte till bauhaus och kollade lite golv och köpte mer flyttlådor och lite färg :)
Sen stanna vi vid en leksaksbutik och försökte hitta något till eveline som fyller snart..det sluta med en saccosäck med prinsessor på :) Men är vi kom hem och la den på golvet så blev ju min lilla prinsessa jätte kär i denna innan jag ens hann och ta bort den! Hon älskar den massor! Så vi får åka ut i veckan eller nästa helg och köpa en till ! :P
Kan ju inte ta bort den från henne nu :) Va perfekt för henne och sitta eller ligga och slappa i :) Så länge mansitter bredvid och har koll :)
Skulle väl packat mer idag med..men har bara inte blivit av..ingen lust eller ork ! Så imorgon lär bli en heldag med packning!
Har även fått beställt lite i från H&M idag också till Linnea!Hon växer så det knakar ;) Hittade ett par jeans ochlite pyjamas!:)
Måste så klart ha mer men får ta de allt eftersom :)
Nu fårjag strax gå och lägga mig..upp klockan 7 som gäller! :)


Av madeleine - 18 januari 2014 08:45

God morgon!

I natt vaknade Linnea igen och hade panik och skrek..vi gick upp och försökte lugna henne..då såg cvi att hon höll handen på kinden hela tiden..och jag tyckte det såg ut som en bred tand var på väg ut där sist så jag antar att det är den som spökar mycket nu med..
När vi väl fick gett henne lite alvedon på tandköttet så tog det inte många minuter innan hon lugnade sig..fick i sig lite mat och somnade igen! Klart att de måste göra väldigt ont det där :(
Är glad att jag fick höra det tipset en ggn om att bara lägga lite flytande alvedon på fingret å smörja in på tandköttet där det gör ont..
Istället för att behöva ge henne en liten dos så det kommer i hela kroppen!
Får se hur de kommer gå nu under dagen..
Idag ska vi iaf försöka ta oss iväg och köpa lite mer flyttlådor..måste även få tag i lite färg och måla lite på väggarna här i veckan :)
Får se hur mycket vi gör idag..beror mycket på hur linnea mår och är :)
Själv är jag gott seg idag med och rätt snorig :/ får se vad det blir utav det!
Nu blir de lite mys med Linnea =)

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards