mom2012

Alla inlägg under september 2013

Av madeleine - 25 september 2013 21:17

Min vackra dotter <3

Av madeleine - 25 september 2013 20:56

Idag mår jag faktiskt lite bättre! Har fortfarande lite feber och en förjävlig hosta som kommit idag! MEn ändå piggare..så de e ja väldigt glad för :)

Linnea somnade ganska snabbt för nån timmasedan..hon har bråkat mkt nu de sista när de ska sovas och det har varit riktigt jobbigt..men idag gick de ganska snabbt! Hoppas de fortsätter så..å inget mer bråk..:)
Har tagit det lugnt framför datorn en stund..hade egentligen tänkt å väntat tills niklas kom hem från jobbet nu vid 10 men e så tröött att jag måste nog sova snart..

Kmr förmlodligen ta bort denna bloggen om ett tag..e så trött på bloggplatsen..bra sida men e inte kul när de aldrig funkar få upp bilder å sånt..
Min syster kan wordpress så tänkte se om hon kunde visa mig de nästa ggn ja e i sverige..så blir de nog en ny blogg där framöver =)

Nu kallar sängen! natti på er!

Av madeleine - 24 september 2013 18:10

Dålig förra veckan..bättre över helgen..sen dålig igen..feber å ont i hela kroppen igen..huvudet sprängs ..illamående..usch blir tokig! 
Niklas kan inte va hemma å hjälpa mig med linnea mer nu heller eftersom han var hemma förra veckan..
Å de e så jävla svårt..spc när jag mår som sämst..:( Imorse kände ja mig lite bättre så tänkte att denna dagen skulle gå bättre..men nu e ja sämre igen å febern e tebaka...halsen börjar göra ont igen..så får väl ta mig te läkaren imorgon..
Kan inte åka te nån läkare nu för niklas jobbar..ibland e de riktigt surt å inte ha bil å körkort!
Jag hoppas å ber allt jag har att ja faktiskt är bättre imorgon..att ta hand om en liten busunge när man mår så här e nåt av de svåraste jag varit med om =/ 
Tycker synd om linnea med som blir uttråkad för jag inte kan göra nåt..
Håll tummarna att jag är bättre imorgon!

Av madeleine - 22 september 2013 19:47

Ja då var de söndag igen å den e alltid lika tråkig..spc på hösten..usch..
Här har de inte gjort mkt..har fortsatt grejat med rummet å de mesta e färdig iaf :) lite små saker å sånt kvar å hallen ska fixas med..
Nu har jag tänt alla ljus å sånt å nu e de riktigt mysigt iaf :) funderar på att sätta på en film nu när linnea somnat :)
Har vart väldigt trött å sliten idag och känner att mina ögon e väldigt tunga..så får se vad jag orkar :)

Eftersom de lilla baljan vi har hemma börjar bli lite liten för linnea och är tråkig för henne så testade jag ta med henne in i duschen idag..vi duschade tillsammans och hon var rätt road..inget skrik lr nåt..va mest spännandemed alla strålar med vatten :) Kanske inte var roligt å duscha allt för länge som när hon badar men det funkade iaf :) så de va tur!

Veckan som kmr nu så jobbar niklas kväll..hatar dom veckorna! sen blir de väl ävne en del övertid med..Ser knappt niklas på varannan veckan är han jobbar så kan man säga..å de e segt här hemma!
Hoppas på att vädret e okej denna veckan så vi kan va ute å gunga å sånt å ta lite promenader..
Har funderat på om vi ska ta bussen in till ski nån dag kanske..och nån ggn kanske oslo också?
Om de e bra väder..:) Får se på de..bara en tanke..

Nu blir de tvn !! 

Av madeleine - 22 september 2013 00:29

Igår åkte vi till Ikea en sväng för å få köpt sko skåp å lite annat smått..har möblerat om hemma å försöker få de lite mysigare å hemtrevlig :)
Men idag insåg vi att vi behövde mer hyllor å sånt så fick bli Ikea igen..alltid lika mycket folk där men som tur var visste vi vad vi skulle ha idag så de gick snabbt :)
Sen har vi även vart på sentret borta vid oss..tog en fika å shoppade ett par pyjamas till Linnea :) hittade även två fina lyktor å ha i fönstret :)
Sen blev de även att gå in på bohus å köpa ett litet silver bord å ha bredvid sofforna..hann inte greja färdigt med allt idag men förhoppningsvis imorgon..ska försöka ta lite kort på resultatet då :) tycker redan de har blivit mycket mysigare å trivs mer :)
Nu blir de sova å ladda upp för att fortsätta imorgon ..natti natti :)

Av madeleine - 17 september 2013 17:42
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av madeleine - 16 september 2013 19:54

Jobbig kväll också..ont i hela kroppenå halsen..ja vill inte va sjuk :( usch..ska snart lägga mig..hoppasde försvinner tills imorgon..men sån tur har jag väl aldrig :/

Av madeleine - 16 september 2013 19:28

Nya skor har hittats både till mig å Linneapå rean. Hittade dem på din sko :) linneas kostade bara hela 99kr..nöjd;)

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards