mom2012

Alla inlägg den 20 januari 2014

Av madeleine - 20 januari 2014 18:59

Man kan lugnt säga att det är rörigt här hemma nu!! Har fått packa nästan hela köket nu också så nu börjar det bli fullt med flyttlådor i rummet! Blandat med massa leksaker ;P
Imorgon får vi ta sovrummet..där är en hel del kläder som ska sorteras å packas!
Känns som vi packat mycket men ändå är det massvis kvar!
Sakta men säkert går det iaf ;)
Annars idag har vi inte gjort mycket mer än packat :P Har ringt en del samtal och kollat runt lite och fixat :) GJorde precis en adressändring åt niklas på nätet! 
Nu är det bara knappt en och en halv vecka kvar :)

Vi kommer nog att ta en flyttfirma som ska hjälpa oss! Niklas hade hittat några med bra pris..då får dom nog med allt på en gång och flyttningen kommer inte ta heela dagen lång för oss! Hade vi gjort det själva hade vi fått åka fram och tillbaks fleera ggr..visserligen kostar det en del..men det får de väl vara värt:)
Men något som jag tycker är viktigast är flyttstäd...har googlat runt och har inte hittat nåt riktigt än ..svårt och veta vilka som verkligen är bra! Och inte allt för dyra! Ska se om jag kan ringa runt några företag imorgon och kolla vad det kostar =)

Mycket kvar fortfarande och fixa helt enkelt..hoppas vi hinner färdigt med allt i tid!

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards