mom2012

Alla inlägg den 5 januari 2014

Av madeleine - 5 januari 2014 21:30

God kväll :)
Har precis sätt färdigt på filmen " now you see me " . Den va vääldigt bra tycker jag :) Niklas tyckte också om den!
Många kända skådespelare med också..:) DEn måste ni se om ni vill se en bra film :) Man får verkligen hänga med å tänka i filmen för att förstå ;)
Ska se om ja har nåra brännskivor kvar å bränna ut den till pappa å mamma..tror dom hade gillat den också :)

Annars idag har de varit lugnt..fick ju bara packat en låda..ingen av oss hade ork lr lust nånstans..e ju trots alls en månad kvar..:)
Så vi åkte ju å köpte pizza å bara slappa..jag passade även på att vara ute med linnea en stund när de väl inte regnade :)
Va riktigt ruggigt ute..men luft fick vi en stund iaf :) kastade lite bollar på gräset å testade solsängen lite :) KOlla läget på gräsmattan helt enkelt ;) Sen skulle linnea gunga lite..ja sa till henne kom nu så ska du få gunga! Å när ja lyfter henne säger hon " ungaaa" :D :D Blir lika förvånad varje ggn hon säger nåt nu :P Kmr nytt hela tiden..
I morse när ja sa aj när ja slog mig sa hon också aaj..å flera ggr om eefter de :P
Så nu kan hon en del ord..så som hej, där ( å så peka), titta, oj, aj ..hon e så duktig min lilla tjej! <3

             

Av madeleine - 5 januari 2014 17:03

Idag har vi verkligen varit slappa..inte mycket ork...packat en låda.....tragiskt ;) å nu har vi hämtat pizza :) ikväll ska vi se på film...om linnea vill somna sin vanliga tid så att säga....åtetstår å se :)

Av madeleine - 5 januari 2014 13:07

Idag står det mest packning på schemat! Får se hur mycket packning det blir gjort..men vi måste börja med det iaf :) Ska börja med garderoben där typ inget används :)
Är skitväder idag med..kollade på yr.no som visar att de ska va de hela veckan lång nu som kommer med...tröttsamt!!

Igår började ja med att klippa ut å nåla för en mössa å sjal..hann inte sy..blev för trött :P Hade vvelat hitta mönstrerna å klippa ut till byxor också innan ja syr..får se om ja hittar dom under dagen :) 
Nu blir de packning :)

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards