mom2012

Alla inlägg den 17 januari 2014

Av madeleine - 17 januari 2014 21:42

God kväll!
Ja idag har det varit en okej dag..niklas tog ledigt så vi kunde packa lite! Vi fick också åkt å handlat och hämtat linneas nya skor!
Vi prövade dom här hemma och hon älskade dem :) hon ville inte ta av dem :P och hon ville absolut ha på sig sina gamla vantar också som är en aning för små :P Hon var en riktig snygging en stund ;)
Men tur att skorna va bra !! Och så var de reflexer på dem med! ännu bättre :)
           

Men sen när det var läggdags för damen fick hon sitt utbrott igen! det värsta hittils också! panik när iingenting lugnar henne..tog en bra stund å när hon väl lugnade sig så vila hon med mig i soffan och sen lyckades få lite mer energi och ville bara leka...
Så då tänkte jag att hon skulle få duscha å varva ner...men så råkade hon ramla de första hon gjorde i duschen så hon vägrade gå in där mer..
Men eftersom jag kände att hon verkligen behövde tvätta av sig efter så mkt hon hade svettats av febern och all skrikande så satte jag henne en snabbis i handfatet..hon fick prc plats..knappt ;P men fick tvättat av henne och så iaf! Hon var rätt nöjd! Hon tyckte de va roligt och se sig själv i spegeln :)

   
Sen efter det smörjde jag in henne och masseradelite lätt..så la vi oss i sängen och sjöng lite och så...sen somnade hon! Så himla skönt!
Det blir så himla fel när hon är sjuk..men rutinerna och sömnen..idag sov hon mkt längre eftersom honvar öppe halva natten och sov bara middag 20 minuter...så de hade nog mkt å göra med att hon var övertrött förut med!
Imorgon ska hon få gå upp 7 om natten går bra som vanligt..så hoppas ja de blir bättre igen!

Nu ska jag bara slappa hur mkt som helst i soffan! man blir helt slut när hon har sån panik och man gör allt man kan för att hon ska lugna sig..man får nästan panik själv!! :/
Så nu blir de lite tv innan de blir sova själv! :) Natti! 

Av madeleine - 17 januari 2014 10:09

Niklas fick massage igår på jobbet...dom brukar tydligen ha folk där på veckorna som ger massage!
Så han tänkte få detta..och det hade gjort så fruktansvärt ont sa han! Och efteråt brändes det massor och han gick och klaga men jobbet hade inte sagt så mycket..
Idag har han jätte ont ännu...ja gick in och tog kort på hans rygg..det var mörkt så det syns inte lika bra men det är jätte rött och mer blått än va det ser ut..

     
Ska man se ut så efter en massage?!!! 
Shit jobbet måste göra nåt..ska ta bilder när han är i ljuset med som han ska få visa till jobbet! Så där ska de inte vara :(
stackars min man!!

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards