mom2012

Alla inlägg den 2 januari 2014

Av madeleine - 2 januari 2014 20:15

Jaa äntligen e de kväll å linnea sover..hon har vart grinig prc hela dagen å har inte velat göra annat än sitta i mitt knä..kände i munnen på henne å de känns som de e 3 tänder till på G ..så antar att de edärför!
Men de e jobbigt när hon är grinig å hela tidne och man inte kan göra nåt annat alls..kunde knappt göra mat..:P

Så nu ska jag slappa framför tvn med en skräckfilm som kommit ut :P Jag är alltid lika dum i huvudet som ser på dem när jag e hemma sj..men kan inte låta bli ibland :P
Har popcornen redo med den goa kryddan som malin jonas hade med sig :D blir som bio popcorn...mmm ;D
Börjar året väldigt nyttigt..lr inte :/
aja..niklas ska förmodligen jobba över ikväll..så lär inte se han för än imorgon...hoppas ja kan somna sen efter filmen ;) 

     

Av madeleine - 2 januari 2014 09:29

God morgon! Då var det tillbaks till verkligheten..nu har niklas varit ledig under juldagarna och nyår...men idag ska han jobba igen :( Kväll också..ännu tråkigare!!
Grått å regnit är det ute också =/ Här hemma behövs det verkligen storstädas...måste försöka börja idag..problemet är bara att jag inte mår hundra..=/ Inte gjort på ett par dagar..huvudvärken vill inte släppa helt och jag känner mig hela tiden som jag är på väg att bli sjuk men det bryter inte ut...
Linnea är inte sig själv heller..väldigt mkt grinig och kelig..som hon inte brukar vara mer än när hon är sjuk..
Men annars e de inte fel på henne..verkar vara mer tänder på G så kan ju vara det..vi får se :)

Tur de är torsdag och imorgon fredag redan :) Så bara 2 dagar niklas ska jobba...i helgen ska vi bland annat in till clas ohlson å köpa silkespapper som man kan packa in ömtåliga saker i :) Dom hade det billigt såg ja..så hoppas det finns inne i butiken!
Sen blir de väl å försöka packa lite mer kan jag tänka mig..
Har börjat kolla på flyttstäd också från olika ställen..men va inte så billigt som jag hade trott..man får nog räkna med 2000 minst...men de e det väärt! Finns de nåt tråkigare å jobbigare än flyttstäda? :)
Ska kolla runt mer nu när de närmar sig så får ja hoppas vi hittar en så billigt som möjligt :)


Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards