mom2012

Alla inlägg den 21 januari 2014

Av madeleine - 21 januari 2014 20:50

Niklas sitter och kollar på något pprogram på datorn så jag passar på och göra nåt jag inte gör ofta längre..lyssnar på musik :) 
Förr hade jag alltid musik på ..spc innan jag skulle somna låg jag och lyssna i mina hörlurar! Finns inget bättre att höra en bra låt i bra hörlurar! Bara stänga in sig själv i sin egna värld med sin musik en stund!
Jag tror ett av mammas å pappas misstag under min uppväxt var att köpa bra högtalare till mig..spelade järnet varje morgon innan skolan...både jag och catte..2 olika sorters musik ifrån 2 rum.härligt ;P

Märker att man inte hänger med lika mycket i musikvärlden nu när jag kollar på spotify...har nästan inte hört något på toplistan :P
Men kul när man hittar något nytt man gillar!! Älskart! ;)

Av madeleine - 21 januari 2014 19:05

Hej! :)

Då vart de tisdag..har gått och trott det varit måndag hela dagen typ så när niklas sa att det var tisdag blev ja lite extra glad =) Man kan ju börja räkna ner nu :)
Annars idag har jag varit vääldigt trött..inte känt mig på topp! Nyser hela tiden..så antar att det är en dum förkylning på G :( Vart ute en liten sväng med Linnea..men blev inte piggare av de heller =/
Nu på kvällen har jag försökt packa lite och rensa bland kläder i garderoberna..var inte så lätt bara när Linnea skulle hjälpa till ;)
Bara ur en garderob fick jag ihop nästan 2 påser med kläder som är för små för henne nu..och det är väl påse nr  10 av alla :P haha...helt galet va kläder man köper och får ändå!
Idag somnade hon redan vid halv 7..hon var jätte trött! Så jag passade på sen och ta en lång dusch med lite spa för mig själv! Var väldigt skönt och jag känner mig faktiskt lite piggare nu :)
Fick även ihop 2 påsar med kläder som ska skänkas :) Kläder som man aldrig riktigt velat slänge för man kaanske kmr ha dem igen? men nu fick dem åka ;) Lite stolt över mig själv för det..brukar ha väldigt svårt för att slänga kläder :P
Alla som känner mig vet hur mycket kläder jag kan ha..proppfullt! Men oftast är det mycket gammalt och sånt som inte används :P
Nu blir det slappa framför tvn en stund..imorgon ska jag ta mig till skatteverket, handla mer laktulos till Linnea..och iväg och köpa Evelines present :) I helgen måste vi nog ta oss till gränsen och handla lite barnmat igen..trodde vi skulle iväg till uddevalla denna helgen sist vi var där..så köpte inte tillräckligt! Och nu blev det inte så...typiskt att dom inte har semper i norge..men men!
Nu ropar tvn efter mig ;) ha en fin kväll!

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards