mom2012

Alla inlägg den 4 januari 2014

Tyg

Av madeleine - 4 januari 2014 21:58

Vart iväg förut å dom hade tyget :D blev så himla glad! Det var en stoor butik..dom hade massor av allt..hade kunnat gå där inne en bra stund :p å köpa en hel del ;)
Men ja får börja med det här :) ja fick ju mönster av Carita..som ja la på en bra plats här om dagen...måste varit en väääldigt bra plats för ja hittar dominte :( hur kan man va så glömsk??! Märks ju att jag är släkt med min mor iaf ;) Sådan mor sådan dotter...?:)

Av madeleine - 4 januari 2014 14:34

Nu har jag å linnea gjort oss iordning..nu väntar vi bara på att niklas ska sluta jobbet så vi kan åka in till oslo..å de e en å en halv timma kvaar :( dagen har gått fruktanvsvärt seegt :(
Skitvädret ville inte försvinna nu under dagen heller..=/
Nu hoppas ja den sista s tunden går foort..

   

Sitter å kikar lite på klänningar på nätet..vill ha nåt roligt på dopet vi ska i sthlm för wilhelm :) får se om man hittar nåt skoj! lr nåt fint linne  iaf...

Nee nu får ja sätta mig å fika lite med linnea på golvet ;)



Av madeleine - 4 januari 2014 09:51

Idag har google använts en bra stund! Är nämligen så att jag sett ett tyg ibland på vissa bloggar som e så coolt å fint! Det är ett leopardtyg! Hatar egnetligen leopard..men då e de vanlig brunt..den här e ljus..åt vitare sidan å lite rosa fläckar i också! Sett andra som sytt kläder i detta å de e så fräckt :) VIll ha till linnea!
Men de va inte de lättaste å hitta..men tillslut hitta ja en som skrivit på sin blogg att de finns på stoff och still! :D
Dom hade en nätbutik..där hittade jag det :D:D
Såg också att de fanns i oslo..så niklas ska köra in mig dit efter han slutat jobbet så hoppas jag att dom har de inne där! Annars får ja beställa på den svenska sidan sen..men jobbigt å behöva vänta på de :)
Fick inte sytt igår..men idag kan niklas va öppe längre för han ska inte jobba imorgon tror jag :) Så då ska ja påssa på å sy! Hoppas bara att ja får tag i tyget :D

I sånna fall ska ja börja me att sy sjal å mössa i det..får å se hur tyget är först..sen ska ja testa nya mönstret med det :) Läste att de krymper 5 procent..så antar att de bara e å lägga på nån cm? haha aa vi får se ;)

Nu blir de snart lite frukost å se va damen vill göra..sol som de skulle vara ute va ju en lögn iaf..grått å regn..ovanligt.....

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards