mom2012

Alla inlägg den 7 januari 2014

Av madeleine - 7 januari 2014 21:31

Japp då har vi verkligen börjat med packningen nu ikväll! :) Fick rensat å packat nästan hela garderoben :) En hel påse med skit å en massa kartonger å påsar blev det..utav en lite garderob...:O Kmr nog bli en heel del påsar å lådor till ;P

Va mycket skit man kan samla på sig iaf märker jag :P Å som mamma sa..tvekar man å inte har använt de på länge så e de lika bra å slänga skiten :)

Imorgon ska jag börja gå upp en timma tidigare med linnea..brukar få ställa kl vid 8..å väcka henne :P Men nu får de bli vid 7..fick tipset idag på bvc eftersom hon vägrar sova på kvällarna..
Å om vi går upp lite tidigare å hon sover middag lite tidigare så kanske de blir lättare på kvällarna..så nu får ja hoppas de gör de :)
Gick bra annars idag på bvc..linnea fick spruta i armen idag..Hon var så duktig! <3 Hon började inte grina för än hon skulle ta ut nålen typ :P Vart jätte ledsen ett par minuter bara sen började hon leka med leksakerna igen :)
Måste säga att det var mer skrik å tårar innan när vi skulle mäta henne å sånt :P

Men nu vart de iaf sista sprutan på nåra år..så de e skönt :)

Hon skulle inte tillbaka dit för än hon var 2 år nu får å kolla språkutveckling å sådant..men då bor hon ju i sverige så får bli dit vi ska gå då :)

Vill att tiden ska gå fortare nu..men har en del kvar å fixa så klart först..inte bara å flytta ifrån norge om man säger så!
Försökte ringa ams idag flera ggr..de va alltid över 100 personer som stod i kö å de skule ta minst 35 min å vänta..de går ju inte när ja ringer ifrån norge..dåbli de dyyrt!
Och så e de ju en massa annat med..men får ta sak för sak dag för dag :)

Nu ska jag gå å lägga mig e helt slut ..haft världens skallebank hela dagen nu! Hoppas den försvinner med sömnen tills imorgon!
Go natt =)


Av madeleine - 7 januari 2014 18:35

God kväll!!

Jag hann aldrig spara bilderna på huset innuti sist eftersom det togs bort när vi köpte det..men så hittade niklas bilder från en annan sida via google :) Så tänkte visa bilderna hur de ser ut inne i huset :)
Och som sagt..allt ska renoveras nästan..;) tapeterna är sen de byggdes..92..:P Som kanske syns..sjukt fula! 
Å han som bodde där hade inte mkt fina möbler..:P se soffan liksom? :P men vi ska ju fixa till de allt eftersom :) Göra de modernt! Vi ska börja med helrenovering i köket :)
Sen ska vi se om de finns möjlighet å ta bort dörren in tvättstugan som är i köket å sätta dörren i hörnet mellan vardagsrummet och hallen :) Då kan vi få ett större kök å ett hörnkök =) Men vi får se om de går först..

                     

Vi får nyklarna 31 januari :) Å då ska vi flytta på helgen där:) Längtar sååååå mkt!! Men man vet ju att januari alltid går seegt..å de har det verkligen gjort hittils..men men..den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge? ;)

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards