mom2012

Alla inlägg den 19 januari 2014

Av madeleine - 19 januari 2014 21:19

God kväll!

Linnea sover och niklas la sig tidigt också för han hade sovit lite och ska ju upp tidigt så klart..
Jag är också trött men jag blev sugen att se på film och bestämde mig för att testa hyra en film på apple tv..
Funkade kanon! Bra bild..ett litet minus är bara att jag inte förstår hur man får på text? vissa stunder i filmen pratade som nåt konstigt språk så jag fattade inget ;P
Filmen hette jag er din! En norsk film som jag tyckte verkade vara en jätte bra film! en kärleksfilm! Men tyvärr var det en skitkass film!! Förstod inget med den alls faktiskt..å så långt ifrån kärleksfilm man kan komma tycker jag..
Så de va tråkigt :( 
Men kul och vet att det funkade bra att hyra om man vill göra det :) Kostade e49 kr och du har den i en månad..eller 48 timmar från med när du börjar kolla :)

Nu är jag gott trött jag med så nu är det läggdax för min del med! Natti på er!

Av madeleine - 19 januari 2014 14:55

Idag är det verkligen grått och dystert ..och trött är bara förnamnet på mig!! Linnea sov jätte dåligt i natt! Så fick knappt nån sömn =/ Som tur var gick niklas upp med henne vid 7 i ett par timmar så jag fick sova..så skönt! Men de räckte tydligen inte för ögonen är som sten på mig :O
Känner mig inte på topp idag alls kan ja lova..men min älskade man står just nu och steker ägg och ska göra äggmacka till mig <3 Ska bli gott =)
Sen är det ju bara packning som gäller...usch trååkigt!! 
Får väl se hur mycket det blir utav det idag :)

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards