mom2012

Alla inlägg den 6 januari 2014

Av madeleine - 6 januari 2014 19:45

God kväll )

Idag har jag fått köpt regnstövlar..va väl lite på tiden kanske :) Ska ju till bvc imorgon..å såg att det skulle regna..så fick åka till ski senret idag å kolla efter stövlar å regnkläder :)
Men regnkläder var helt omöjligt..skulle du ha nåt så fick du lägga minst 2000 kr..nej tack..samma med stövlar..att det kan vara så dyrt? :O Hittade billigast för 400 på din sko..som va jätte trånga å såg ut som rid skor..
Hittade tillslut ett par på eurosko.men dom kostade ju 600...men kände att jag verkligen måste ha ett par..å dom här såg ändå okej ut..så fick köpt dom nu iaf! 

 

När vi har flyttat till sverige ska ja köpa regnkläder där med så ja har det :) Sen ska ja fixa det till linnea också..så vi kan va ute å leka även om det skulle regna lite :)
Ska vara på bvc redan halv 9 imorgon bitti...kollade på gps ungefär tid det skulle ta å gå härifrån..det stod 2,2 kilometer ca 31 minuter..
Å me tanke på min dåliga kondition...å att de bara är uppförsbacke heela vägen så får ja nog gå lite tidigare än så..så ja slipper stressa för mkt..
Sen när vi e där ska hon få sina sprutor ..15 månaderssprutor pratade dom på sist..får se va de är för några..hatar verkligen att vara där med henne själv när hon ska få det..men men..

Linnea sover nu å ja ska slappa lite framför tvn..sen får jag sova med..får gå upp tidigtimorgon! :)



Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards