mom2012

Alla inlägg den 1 januari 2014

Av madeleine - 1 januari 2014 16:16

Har ju köpt hem lite flyttlådor..tänkte att man kunde börja i tid lite då och då ..packade en låda idag med lite julsaker..sen tröttna jag :P fy va tråkigt de var....tur vi har en månad på oss ;) ta en låda per dag...haha ;)

Av madeleine - 1 januari 2014 10:41

Gott nytt år!!!

Då var det 2014 då :) året har gått sjukt fort...vart ett mycket bra år!! Hänt mycket, vart på en del resor :D Men de bästa var ju att jag gifte mig med världens underbaraste man!! <3 Vi blev familjen Jungblom! <3 Min familj gör mig så lycklig! Jag har världens sötaste och underbaraste dotter och man! <3 Jag älskar dom så otroligt mycket! Och nu i det nya året ska vi flytta snart också..blir bara bättre och bättre! :D Längtar massor!!

Igår på nyårsafton tog jag och niklas det lugnt bara. Hade flankstek hemma som malin skulle gjort..som jag å niklas aldrig gjort :P Men vi tog utmaningen ;) Vi bestämde oss å göra 3 rätters när linnea hade somnat..
Niklas gjorde det mesta så klart :) Efter jag hade nattat Linnea kom jag ut till köket där han hade gjort det jätte mysigt å fint! Å hade fixat färdigt med all mat å så :) Stort plus poäng på honom där ;) 
     

Till förätt hade han fixat melon med skinka :) 
Till varmrätt blev det köttet med potatisgratäng..det blev lyckat och det var såå gott! :D
Och till efterätt hade vi hemmagjord glass med frukt och chokladfondue! Testade fontänen vi fick i julklapp =) Jättefräckt :)
Man kan säga att maten på menyn va väldigt lyckad å jätte gott :D:D Det konstiga är att jag tog kort på alla rätter..men förätten finns inte med i bilderna..:S Konstigt..men här e de andra iaf :D
Se så proffsigt de ser ut ;P
     

Efter maten tog vi fram de gamla klassiska monopol...vi satt med det ett par timmar..och hade säkert kunnat sitta nåra timmar till..känns som de spelet aldrig tar slut :P och jag vann så klart...not! :P Va på väg att v inna ett tag..men sen tog niklas över ;P

Sen firade vi in nya året med att se alla raketer här utanför oss..och det var MASSOR! vi kan säga att vi var på första parkett! Alla häromkring hade raketer..va jättefina :) Mysigt å se! Och som tur var vaknade inte Linnea av dem :)
Var en väldigt lugn men mysig kväll..lyckad kväll :) Bara jag och min underbara man!! Han får mig så glad alltid! Kan man vara så kär?! Älskar han så jävla mkt :) <3

     

Monopolet är sen jag var liten..läste lite i locket...vilka som vunnit å så..:P lite roligt å läsa :)

       

Lite fler bilder =) En bra nyårsafton med andra ord!! Inte som förr när man bara festade och allt bara blev misslyckat typ :P Är så skönt att man är vuxen och har annat för sig :) Som att vara med sin underbara familj!! <3 Det är livet det <3
Hoppas ni andra hade en fin kväll igår också :)

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards