mom2012

Alla inlägg den 3 januari 2014

Av madeleine - 3 januari 2014 22:17

Kvällen spenderas med att titta på pretty woman som var på tv..en klassiker som alltid går att se på :) Alltid lika bra..en film ja trodde alla sett..men tydligen inte niklas..som frågade mig om ja kolla på porrfilm?? ;P haha
Blir väl å se på den å sen sova..e väldigt trött..niklas ska väl lägga sig om en stund med eftersom han ska jobba imorgon..
Kvällen har vart lugn..mest lekt med linneas nya leksak som hon fick av malin, jonas å wilhelm i julklapp. Ett picknick sett :) Hon tycker de e väldigt skoj! Låtsas dricka ur kopparna tillsammans...till och med hennes lilla doka fick smaka <3

     

Imorgon hoppas jag på bättre väder för en ggn skull ¨så vi kan gå ut en stund! SEn när niklas slutat jobba blir de en tur till clas ohlson :) 

Sy

Av madeleine - 3 januari 2014 17:37

Fick en väldig lust att sy ikväll..va ett tagsedan nu..fick ju nya mönster i julklapp av carita också <3 Har inte så mkt tyg hemma dock..sen så vet jag att de inte kmr gå å sy nu när linnea e vaken..å sen låter de ju för mkt så då lär hon vakna av de :P så kan nog glömma det ett tag..får se när niklas kommit hem kanske om ja prövar mig på att sy :) 
Har lust å sy en ny mössa te linnea :) 
Måste få köpt lite nya tyger också..lite mer stretchtyger å barntyg :) Svårt å hitta här i norge..å dyr frakt på nätet..men lutar åt att ja får beställa..:)
Har kollat lite andra bloggar med folk som syr..man får så mkt tips å ideer :) 
Får se hur ja gör :) Ja vet inte ens om de ja sytt vart okej för dom andra ja sytt till..dom har inte sagt nåt..:P men linnea har ju inte så mkt å säga om ännu ;) så hon får bara ta på sig det...hihih ;P
Nu blir de lite tv å mys med linnea..nalle puh ska de kollas på :) 
Ha en fin fredag kväll =)

Av madeleine - 3 januari 2014 10:31

Då var det fredag! Tråkigt väder idag med! Borde vara glad att de e fredag när niklas jobbar kort dag och sen e de helg..men fick höra förut att det förmodligen blir jobb imorgon...å kmr va mkt övertid hela månaden såg det ut som..
Å ja vet att de e bra om han kan jobba..vi behöver pengarna..spc nu när vi ska flytta å renovera sen..
Men det är ändå skitjobbigt å va ensam här...å nu kan ja inte åka till sverige eftersom de e massvis å göra här...som att packa..som ja skulle behöva hjälp med..men antar att jag kmr få göra de mesta där sj med om han ska jobba mkt...
Meen..en månad kvar nu..borde väl klara det...har ju klarat de i flera år :) :) :)


Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards