mom2012

Alla inlägg den 25 januari 2014

Av madeleine - 25 januari 2014 21:26

God kväll!!
Sitter och kollar lite weekendresor eller några resor med stena line :)
Jag, Linda och Fia hade tänkt att försöka komma iväg på något till våren :D Hade varit så jäkla skoj! Bara vi utan barn..det kan vi gott behöva ;)
Spelar väl inte så stor roll vad vi göra bara vi kommer iväg på nåt skoj! :) Något som inte är allt för dyrt är ju stena line :) Så de blir de väl kanske om man inte hittar något annat! Har pratat på Polen med..men det verkar bara gå att ta flyg ifrån norge dit..men får kolla upp det mer längrefram :)
Får verkligen hoppas det blir av :) Om inget annat tar vi väl en tripp till ullared ;) haha
Nej då..ska allt se till att vi kommer iväg om alla har tid och pengar:)

Har precis packat det mesta i toaletten idag..det mesta i vardagsrummet är färdigt..niklas har täckt hålen och börjat måla några också, blir väldigt bra :) Syns nästan inte alls att det varit hål :)
Så nu är det mest sovrummet kvar som vi får ta imorgon eftersom min prinsessa sover nu :)
Där har vi typ inte gjort nåt :) Förutom packat lite kläder..
Sen efter det så har vi faktiskt inte så mkt kvar..även fast de känns som det ligger saker överallt så är det mest de stora möblerna och linneas liksaker..och lite små skit!

Nu blir det bara å titta på tv ..ta de lugnt..sen sova! Ny dag imorgon..ny lådor att packa ;)

Av madeleine - 25 januari 2014 08:02

God morgon! 
Jag måste ju säga att jag älskar våra morgon rutiner vi har fått ihop nu det sista! Ställer klockan på 7..Linnea brukar vakna till ordentligt runt 20 över..
Då tar jag upp henne till mig så ligger vi och kramas massor..pussar lite och bara allmänt pratar om allt möjligt ;) Ni vet...da da da da ;;) 
Så ligger vi alltid iaf 20 min innan vi går upp..jätte mysigt! man blir så glad :)
Sen när vi har gått upp så ligger hon alltid och gottar sig i sin nya säck och får lite frukost! Ser så himla mysigt ut! Och skönt att hon kan ligga där en liten stund på morgonen innan det blir full rulle :D

 

Linnea har ju börjat försöka prata mer och meer nu! Jag brukar sjunga imse vimse spindel..så här om dagen tog hon upp händerna och försökte göra spindeln ,, kollade på mig och sa " iindel" 
Åååh så sött alltså :D  Min lilla prinsessa! Såå duktig :D

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards