mom2012

Alla inlägg under juli 2013

hmm

Av madeleine - 15 juli 2013 11:20

Jaa jag skrev ett privat inlägg här igår som många undrat över idag..väldigt konstigt eftersom jag inte ens gjorde så att nån skulle se..tog bort de från FB å så..ändå har folk sett=?? konstigt...
Ni behöver inte fundera på vad det gäller om..jag behövde bara skriva av mig för mig sj..habloggen som en dagbok en stund! Så ingen behöver få lösenordet =)
Men allt är okej..e bara lite saker som e jobbigt =)

Jaja..idag är det tråkigt väder..mulet! Inte kul när man faktiskt började bli van med solen =)
Idag blir de nog inte mkt gjort..i helgen har min syster, robert å ev varit här! Va jätte skoj =) INte ofta ja får träffa min syster nu för tiden..
Helgen gick fort som vanligt..spc när man har roligt..ska föröska ladda upp litebilder ifrån helgen sen =)

Längtar som en tok att komma ifrån norge nu..vill verkligen inte va kvar här mer..e så trött på det! snart börjar niklas jobba igen...vill inte ens tänka på de! usch..
Hoppas vi hittar en lägenhet fort efter årskiftet...
Nu måste jag ta min dotter =) Ha en bra dag alla!

:(

Av madeleine - 15 juli 2013 00:32
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av madeleine - 8 juli 2013 22:37

God kväll =) Det var ett tagsedan ;P
INte haft tid..vart på semester lite här å var å i sverige å sen bara vart hemma å myst =) Nu de sista dagarna har d äntligen varit riktig sommarvärme här med..underbart!

Iaf..så om ca 2 månader fyller min lilla docka 1 år redan! Å tiden går ju fort..så tänkte börja planera lite redan nu =)
Har frågat catte om vi kunde låna hennes lägenhet..å de va okej :)Tack:)
Vet inte hur många som ska bjudas dock..så vet inte om man behöver ha 2 kalas..lr dela upp de på en dag..nåt får fixas eftersom både min å niklas släkt kommer inte få plats på en ggn de e säkert iaf :P

Har googlat lite på barnkalas..tänkte beställa lite i nåt tema..vet inte vilket än bara =) Lutar mot nalle puh =)
Man kan beställa så man kan ha på tårtan med med en bild på vissa disney figurer..fräckt =)

Får se va de blir =) Men hennes första födelsedag e ju speciellt =)

Till helgen kmr catte, robert å ev hit =) På tiden ;P haha
De blir grillning! Lite dricka..å umgås =) LÄngtar! <3
Hoppas de fina vädret håller sig till helgen :)

Nee nu ska ja kika vidare på kalas grejer ;)

Ha en fin kväll =)

Kram från oss

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards