mom2012

Alla inlägg under juli 2014

Av madeleine - 19 juli 2014 19:49

Blev en tur till stranden vid kosterhavet i eftermiddags :) linnea fick leka i vattnet en stund..ja va i lite grann..men badkruka som jag är så blev de inget dopp ;) Får se om de kanske blir ett dopp imorgon om vi åker dit igen tidigare på dagen :) Beror på vad de är för väder :)
Gäller att åka i tid i sådana fall..va väldigt mycket folk där..inte så konstigt när de är så fint som de är där :)

Av madeleine - 16 juli 2014 23:44

Åååh..e så irriterad! Min symaskin är verkligen kass!! Får väl skylla mig själv som köpte den på siba..de säger väl allt egentligen? Och den kostade typ bara 700 kr....men ville inte lägga mer eftersom jag inte visste om jag skulle gilla det eller klara det...
Nu blev det ju så att jag verkligen älskar det! Underbart att ha en liten hobby med och kunna lära sig nytt hela tiden!
Men min symaskin tar bort de roliga ifrån det mer och mer :( Den funkar mindre och mindre och det är alltid något som spökar med den verkligen! Skulle tex idag fortsätta bara att sy 2 gardiner i längden..men de tog väl en timma..eftersom den skulle bråka med mig...den har sitt eget liv..jag blir arg å ledsen och tycker inte det är roligt när det blir så!
Har läst runt lite och det verkar som man måste iaf lägga minst 2--3000 på en symaskin om man iaf ska ha en okej...men har inte dom pengarna att lägga på sånt nu!! Gör mig ännu mer irriterad!! :/ Vill ju kunna testa på så mkt nya saker! Men nu lutar de åt att lägga ner den här hobbyn ett tag eftersom det inte gååår! :'( vad ska ja nu göra istället?? :)
Kanske ska testa sy för hand ;) haha..
Nee ingen toppenkväll...bara klagomål här...:P Förhoppningsvis är jag gladare imorgon ;) God natt!!

Av madeleine - 9 juli 2014 15:18

väldigt skönt att ha en liten pool på en sån varm dag som denna :)

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards