mom2012

Alla inlägg under oktober 2013

Av madeleine - 4 oktober 2013 14:58

Då sitter vi i bilen på väg till Sverige :)
Hoppas Linnea klarar hela vägen bra..hon blir mer å mer grinig varje ggn vi åker...dvdn hjälper bara en stund...denna ggn packa ja ner lite mer leksaker och majskrokar som kanske kan hjälpa annars ;)

Av madeleine - 4 oktober 2013 12:25

Idag mår jag faktiskt lite bättre :D Fortfarande väldigt slö å trött å så men smärtan i bröstet å halsen har blivit betydligt mkt mindre..så de e jätte skönt :) Idag har jag orkat busa en hel del med min lilla tjej :) <3

Fick henne somna för en stundsedan så nu e disken färdig och nu ska jag snart plocka upp lite..sen får jag väl göra mig lite fräsch å packa inför helgen :) Det verkar just nu som de inte blir nån övertid i helgen så vi kan åka til lsverige :)
Kanske blir övertid till kl 6 idag dock..men de får ju gå..kmr ju te sverige iaf :D

Idag har jag även fått pratat med linda en stund <3 INte alls orkat de på ett tag nu..känns konstigt när man inte pratar så mkt men ändå så  vet man att de e lugnt..hur länge de än går så när vi väl pratar igen e allt som vanligt <3

Nee nu får jag ta å röja lite i mitt hem..hoppas ni andra har en fin fredag =) 
    Min prinsessa <3

Av madeleine - 3 oktober 2013 10:08

Igår kom jag iväg till läkaren! 
Tycker inte riktigt om min läkare som jag har här..hon brukar vara väldigt arrogant och inte bry sig direkt..
Hon tog ett blodprov på mig igår iaf..å kollade i halsen å så..
När hon kollade halsen sa hon " OJ va röda" ..sen kände hon på dem å sa " OJ då.."
Kändes inte alls oroväckande ;P
Men blodprovet visade inget spc..så hon trodde jag hade fått luftvägsinfektion ...så hon skrev ut pencillin till mig som jag ska ta i 10 dagar..
Om jag inte skulle må bättre nästa vecka skulle jag komma tillbaka..
Så nu hoppas jag allt jag kan att de kmr hjälpa :) 
Började ta medicinen igår eftermiddag..å mår lite illa av dem faktiskt..väldigt stora tabletter med..jag har alltid haft jätte svårt att svälja tabletter..så dom är en utmaning varje ggn..å dom sak tas 4 ggr per dag :P
Men men..bara dom hjälper mig så e jag nöjd :)

ANnars så e jag väldiigt trött hela tiden..ingen energi alls! Hade jag kunnat så hade jag sovit hela tiden :) lr iaf legat i sängen..men de går inte så klart :)
Har ju min lilla sötnos å ta hand om!

Imorgon är det äntligen fredag! Om inte niklas har övertid så ska vi åka till sverige öve rhelgen!
Jag hoppas faktiskt att han inte har någon övertid så vi kan göra det..känner att jag behöver det! Men vi får se!

Nu ska jag försöka sätta mig ner med linnea en stund å leka lite =) 

Av madeleine - 1 oktober 2013 19:46

Väldigt jobbig dag och väldigt jobbig kväll...har fått linnea somnat nu iaf och hoppas att hon fortsätter sova nu och inte vaknar om en stund och vill komma upp.

Jag själv blev kvar i sängen med, är helt slut. Är öm i hela bröstet och nedre ryggen gör ont. Smärtan i halsen vill inte försvinna heller helt..
Hoppas att jag mår bättre imorgon iaf..annars får jag väl fundera på att försöka ta mig till någon läkare om inte niklas jobbar över.

Nu ska jag bädda ner mig i sängen och se på en film innan jag försöker sova! God natt =)

Av madeleine - 1 oktober 2013 15:13

Hade behövts nu känns de som..nu har ja vart dålig i 2 månader snart med massa olika grejer..de tar aldrig slut :(
Igår eftermiddag började ja även få ont i bröstet när jag andades..de försvann aldrig å igår natt gjorde verkligen jätte ont..å mina smärtor i korsryggen kom i natt igen..värre än någonsin..fick i mig en alvedon å somnade till slut iaf..
Idag gör de fortfarande ont..smärtorna i bröstet e väldigt obehagliga..
Men mest ont i dag är i korsryggen..kan knappt röra mig..:(
Riktigt jobbigt e de nu iaf..
jobbigare e de när niklas jobbar mkt med..=/ jag har svårt å vara glad nu för tiden för allt detta..de går ut mkt över min tjej tyvärr..:( jag orkar inte göra nåt alls typ..

E väldigt ensamt här med nu mkt..å har ingen som kan komma hit heller..pappa jobbar..mamma har sin hund å pappa ;P
Linda har jobbet å leo...min syster kan inte heller komma längre hon har jobbat å så e hon nykär ;) 
Jag sj kan inte åka te sverige heller för linnea ska till bvc å få sprutor å sånt..å sen blir de så mkt pengar i bensin när man får åka så mkt upp å ner..

Jaa..idag e ingen bra dag med andra ord ;P
Önskar jag hade nåt roligt å se fram emot..mer än att vi ska flytta ..som vi faktiskt inte vet när de blir..kan dröja bra tid in i våren lr längre innan man ens hittar nån bra lägenhet..

Jaja nu ska ja sluta va så negativ =)
Ska snart försöka göra lite middag till mig å linnea..idag e de potatis å torsk som står på matschemat =)

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards