mom2012

Alla inlägg den 7 oktober 2013

Av madeleine - 7 oktober 2013 20:47

I helgen när vi var i sverige så passade jag på å åka till torp med niklas å leta vinterjacka :) Min gamla passade inte längre tyvärr :(
Leta i alla affärer men hittade inget spc ..men så gick ja in på esprit..där jag inte är ofta faktiskt..å där var den ;)
Hade sån tur att dom hade 20 procent på allt i butiken med..så fick den för en tusenlapp :) riktigt nöjd!

Trodde inte jag skulle gilla sånna typer av dunjackor..men ja fastnade för den :D Den är mörkblå..också en färg jag inte brukar köpa på ytterkläder..blir helt annorlunda i år..men ändring behövs ju ibland!
Jag är nöjd helt enkelt! 
Får hoppas dne håller mig tillräckligt varm hela vintern här i norge också :D

 

Å förresten! Min pappa har slutat röka idag! Han ger det ett ordentligt försök! VIsst är han duktig :D Är jätte stolt över han att han försöker! Kmr nog absolut inte bli lätt för en storrökare som har rökt de mesta av sitt liv..men han får testa alla hjälpmedel han kan! I värsta fall finns d snus! Inte bra det heller men mkt bättre än rökning iaf!
Goo pappa! <3 

:)

Av madeleine - 7 oktober 2013 20:07

Då är snart denna måndagen över också..ett steg närmare helgen! Niklas jobbar kväll denna veckan så är en extra jobbig och seg vecka..

Skulle egentligen vart kvar i sverige efter att vi vart där i helgen..men mitt bröst har börjat göra mer ont till å från så måste vara hemma ifall jag måste till läkaren igen..
Så de va synd..igår kväll träffade vi Martin och Susanna en stund när vi kommit itll norge. Dom ville också fira linnea sen hon fyllde ett år :) Hon fick en leksak som har vart ganska populär under dagen..dock så har hon kommit på att man kan ta av locket..sen kan man lägga i och ur klossarna mkt enklare pådet sättet..varför krångla till det med ett lock med olika hål? ;P
 
Martin hade även bakat en kladdkaka..första ggn var de och den va väldigt god , tyckte Linnea med som fick smaka lite så klart :)
Dom hade fått iordning sitt barnrum också , det var jätte fint! :) Nu e de inte långt kvar tills deras bebis kommer! <3

Idag har vi inte gjort allt för mycket heller..mest lekt här inne å tagit de lugnt..var ute en bra stund utan för oss..det var mycket varmare ute än vad jag trodde! Riktigt skönt..linnea busade massor med att plocka gräs och krypa runt på våran solsäng där ute :P Sen måste man ju alltid plocka lite grus när man är ute med..alltid lika intressant!

         

BÖrjar bli ganska fint ute med alla höst färger..de e väl de ända roliga med hösten ;P
Nu sover Linnea å ja håller tummarna att hon inte vaknar snart..som hon gjort mkt nu de sista..fleera ggr på natten med..blir värre å värre...vet inte vad de är! hoppas de går över snart iaf!
Nu blir de tvn! =)

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards