mom2012

Alla inlägg den 8 oktober 2013

Av madeleine - 8 oktober 2013 19:12

Denna dagen har gått ganska fort konstigt nog..har inte ens sovit middag med linnea ;P Å då brukar dagarna kännas ännu längre.men inte idag :)
Vi gick bort till sentret idag..såg att de hade öppnat en ny barn butik...stog att dom hade " allt för barn mellan 0 -12 år och tillbehör".
Trodde då att de skulle va en stor butik..så min besvikelse var stor när det var världens minsta butik..lite kläder å matflaskor å sånt..å mest märkes grejer så de va dyrt..=/
Så de va tråkigt..men fick iaf köpt ett par byxor på rean till Linnea..slappisbyxor i haremstil..va så skönt tyg så tyckte dom var perfekt för henne å ha på sig här hemma :)

Försökte hitta nåt te mig sj med men fanns inget..blir nog beställa lite på nätet!
Får se hur ja gör :)
Nu har linnea somnat..nu blir de lite vampire diaries å slappa :)

Av madeleine - 8 oktober 2013 10:31

Idag gick vi upp vid 8..skönt med lite sovmorgon :) En timma extra gör mkt! 
Idag vet jag inte vad vi ska göra..ser inte ut som de kmr bli nåt regn så får gå ut en stund iaf..
Men de får bli efter vi sovit en stund..

Satt och funderade på om vi skulle ta bussen in till Oslo å gå där en stund...men vet inte om jag vågar..dels för bussen och också för att jag inte vet alls vart man går i oslo..alla vet hur surrig jag är så jag hade säkert gått vilse..
Så får fundera pådet..
Hade vart kul å göra nåt annat för en ggn skull..
Vi får se vad dagen bjuder påhelt enkelt..antagligen inte nåt spc ;)

Nu blir de leka lite med linnea..sen sova en stund =)

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards