mom2012

Alla inlägg den 30 oktober 2013

Av madeleine - 30 oktober 2013 19:32

God kväll!
Linnea somnade för en liten stundsedan. Jag är väldigt sliten så sitter med lilla datorn i soffan med simpsons på tvn! Finns inte mkt annat å se på denna tvn..som vanligt! =/ Tur att dom visar simpsons ofta..går ju faktiskt å se på iaf :)

Kommer nog att lägga mig tidigt idag..somnade inte för än efter 12 igår natt..å en unge som vaknade tusen ggr på det gör inte att man får den bästa sömnen ;)

Jag har inte mkt kul att skriva nu idagarna känner jag..men tänker bjuda på lite bilder :) Bilderna är ifrån när syster å eveline var här å hälsade på <3 Skulle lagt ut för längesen..men bättre sent än aldrig ;)


                   

Av madeleine - 30 oktober 2013 13:23

Idag är jag väldigt trött..blir bara mer å mer seg känner jag..linnea sov så himla dålig inatt :(
Hon ligger å sover middag nu ..förskte sova ja med men kunde konstig nog inte somna..har för mkt annat å tänka på!
Har en del som ja måste kolla upp å lösa..får försöka fixa detta snart innan ja tänker för mkt på allt :)

Linnea borde väl vakna snart...så ska vi väl förmodligen åka med niklas efter jobb te banken å öppna ett bättre sparkonto som man kan ha där :) Bättre  ränta ! Det behövs! :)
Behöver komma ut också..e så fint väder ute :)

Annars inte mkt nytt roligt å säga..i helgen ska vi te sverige en sväng! Ska bli skoj =) 
Nu ska ja göra mig iordning!
Ha deee =)

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards