mom2012

Alla inlägg den 15 oktober 2013

Av madeleine - 15 oktober 2013 14:26

Sist vi handlade i Sverige köpte jag med mig arlas mjukglass i chokladsmak!  Har vart nyfiken på den länge.
Och igår tänkte jag göra den..hade glömt bort den helt och den var på väg att gå ut! Den skulle stå i frysen minst 3 och en halv timma..dock så glömde jag bort den igår :P
Så fick ha den framme ett par timmar idag å göra färdigt den nu för en stundsedan!
Man måste vispa för att få den färdig..problemet är bara att Linnea HATAR när jag använder elvispen..hon börjar stor gråta och skrika varje ggn..har ingen aning varför! Hon har fått vart i min famn å tagit på den å undersökt och sånt men så fort den åker på så sprutar tårarna :( Så de va inte lätt men fick göra de snabbt gick ju bara på någon minut..va inte lätt när jag hade henne i famnen dock ;P
Men men..till resultatet av denna glass..god? njeee...:( Den smakade inte nåt gott tycker jag iaf..inte min smak..hade hoppas på en riktig god chokladsmak..men den e fattig i smaken..ganska mycket isigt..och smakar..billigt :P
Linnea fick så klart smaka och där var ingen tvekan..hon älskade det ;) haha
Men kommer inte köpa hem den mer iaf! :) De va synd! Va ju en enkel ide för att få ha mjukglass hemma!

Av madeleine - 15 oktober 2013 11:15

Linnea tycker också om mammas nya mystofflor ;)

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards