mom2012

Alla inlägg den 20 oktober 2013

Av madeleine - 20 oktober 2013 18:07

Hej!
Inte hunnit skriva i bloggen ett tag..i fredags var vi ju å fick vaccinet..och efter detta kom ju den hemska febern! Fredagsnatt va inte rolig! Inte mkt sömn för nån av oss! Linnea va glödhet och hade över 39 i feber hela tiden..till slut vägra hon låta mig ge henne supp heller , bara knipte! Som tur va hade jag flytande hemma som hon tog. Hjälpte en del :)

Så denna helgen har gått åt att vara med min febriga och griniga unge <3 :) Idag är hon nästan feberfri ..dock fortfarande på konstig humör..vill inte direkt äta lr nåt..
Men nu håller jag på å göra stek..så hoppas hon kmr äta de iaf :)
Igår var vi på sentret å handla allihopa..tog en promenad bort så linnea skulle få luft!
Där va hon väldigt pigg och vi passade på å fika lite..fick köpt mig smink å ny väska :)
Niklas skulle egentligen hittat en mössa å vantar..men som vanligt när de e mkt folk blir han grinig, tappar tålamodet och vill bara därifrån :P

Imorgon kommer syster och eveline hit några dagar <3 Ska bli så himla kul! Hoppas linnea blir piggar etills imorrn så hon orkar busa massor med dom ;P Hoppas på de blir fint väder med så vi kan gå ut lite!
Kanske vi kan våga in oss till oslo? aa vi får se :) ja e nöjd bara dom kmr hit till oss :D <3

Nu ska jag kolla till maten :) Hoppas ni andra har en fin söndag :)

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards