mom2012

Alla inlägg den 13 oktober 2013

Av madeleine - 13 oktober 2013 19:36

Idag åkte vi iväg in till Oslo! Martin och Susanna ringde när vi var påväg och ville komma med! Så de va trevligt :D Vi vart i parken..den var stooor..å väldigt fin så klart :) en hel del statyer! Linnea hade skoj å var ute å gick en del med martin! Va mysigt å gå runt där i det fina vädret! Vi gick även å tog en liten fika efteråt.
Eller fika å fika..dom hade inte mkt att köpa som jag kan påstå vara fika förutom kaffe å sånt å nån muffins ;P
Men de va mysigt å sitta ute där å tjöta en stund!
Kom hem för en stundsedan å nu har vi röjt upp lite här, ätit mat..å nu ska jag snart försöka få min ängel att sova!
Tack för idag martin å susanna :) 

     

Av madeleine - 13 oktober 2013 12:58

Linnea ligger och sover middag..jag gör mig iordning :) Sen när hon vaknat och gjort oss alla iordning tänkte vi åka in till Oslo :) E så fint väder ute och jag ville va ute och hitta på nåt :)
Niklas har kollat upp nån stor fin park i oslo som vi förmodligen kmr att åka till :) Ska bli mysigt!
Får väl se om vi hittar dit också ;) 

Egentligen borde man vara hemma och städa å sånt tråkigt idag..behövs verkligen..men nej..när de väl är sol så vill man ut! 
Jag fick brev från min läkare som skrev att jag hade dåligt med D vitamin i kroppen..så utöver att äta vitaminer så skulle jag vara mkt i solen..så får lyssna på läkaren ;)

Nu ska jag göra mig iordning =)
Ha en fin dag!

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards