mom2012

Alla inlägg den 28 oktober 2013

Av madeleine - 28 oktober 2013 09:10

Morrn!
Idag e jag ganska trött! sover inte så bra på nätterna när man e så tät i näsan..dessutom har niklas väckt mig flera ggr i natt för att jag ska ha snarkat som en idiot ;P Tillslut gick han tom. ut i soffan å la sig så han skulle få sova..
Tycker de e så komiskt..de problemet har jag varje natt med honom.
Han snarkar alltid hur mkt som helst..så mkt att jag också brukar vakna av det och svårt att somna för det. Linnea har vaknat för de flera ggr med.
Så han får bara se de som lite payback för inatt =) Kanske han kan förstå lite mer hur jobbigt de e för oss..å varför jag tycker han behöver gå å kolla upp de :..:)

Förkylningen vi fått e en riktigt seg en...linnea har fått en del hosta å snorar fortsatt massor..samma för mig..hoppas verkligen de släpper med allt snart!

Sitter å kollar lite julklappar till alla barn..:) Finns så sjuukt mkt !! Tur man har lite koll på vad alla gillar..prinsessor å bilar ;P
Linnea vet ja inte alls vad man ska köpa..blir nog nån docka :) Å sen får man se va man hittar på mer för skoj :)

Nu ska jag snart gå å sova middag en stund med linnea..det behövs stort när förkylningen tar all energi man har ..



Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards