mom2012

Alla inlägg den 16 oktober 2013

Av madeleine - 16 oktober 2013 21:05

Idag åkte jag, linnea och niklas till sentret..behövde lite barnmat å sånt..men även strumpor till Linnea! 
Så plockade åt mit lite strumpor..tog sånna som va halkfria lr va dom kallas :) lindex hade 3 för 2 med..super bra :)
Hon skulle även behöva en del toppas å bodys..men hitta inget roligt idag! Bara en supersöt topp men den räcker inte långt..:P
Men hon fick en del sockar..och ett par mockastrumpor :) OCh ett par tofflor också å ha när man bara ska gå hemma här ute eller iväg någonstan snabbt =)

Toppen var super söt! Lite veck i slutet på armarna..söt kanin med rosett band runt halsen :) Och så står det love framme på tröjan och även bak i nacken :) Fin tröja för bara 99 kr :) Nöjd!

SKulle vilja ha ett par till mockastrumpor till henne men svårt att hitta nåra roliga fina..får kika i Ski nästa ggn ja e där :)
Min lilla prinsessa har sov strejkat nu i kväll..nu ska jag snart göra 3e försöker med att sova för nu börjar även jag bli gott trött! Lycka till till mig :P Natti!


   

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards