mom2012

Alla inlägg den 12 oktober 2013

Av madeleine - 12 oktober 2013 21:47

Idag har det varit en riktigt fin höst dag =) Dagen började med att vi gick upp halv 8..Väldigt jobbigt att gå upp idag efter en hel vecka med jätte dålig sömn...linnea blir bara värre å värre =/ I förrgår var hon vaken från halv 3 till 5..sen somnade om till 7..sen skulle hon upp..inte så kul den biten ;P

Sen idag åkte vi in till Ski senter så jag fick shoppat lite :) behövde lite nya kläder! Hittade 3 tröjor! :) 2 från kappahl och en från gina tricot =) Riktigt nöjd med alla! 
Den gråa med glittervingar där bak har ja kollat på länge..såg den första ggn på torp en ggn när ja var där med linda..men va så osäker dåå..
Den andra med stora vingar fram har ja också haft ögonen på länge..trodde inte ens den fanns kvar så när jag såg den blev jag glad =) Dom hade medlems erbjudande så man fick 25 % på alla tröjor..så där hade ja tur ;)

       

Sen efter det åkte vi ner till stranden nedanför oss och linnea fick utforska där en del =) Niklas hade med sig sin kamera och ville ta kort nu när det är så fina färger ute å så :) Han lyckades som vanligt få massa fina kort :)
Och Linnea blir ju bra på varje kort ändå..;)
Sen köpte vi oss en pizza och slappade hemma =) nu sover linnea..å nu ska jag snart också göra de..så trött att ögonen snart stängs själva :P
Bra dag med andra ord :)
Här är nåra bilder ifrån min mobil jag tog idag =)

                     



Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards