mom2012

Alla inlägg den 18 december 2013

Av madeleine - 18 december 2013 21:20

God kväll! :)

Hela dagen har jag å linnea vart med syster å sen eveline! :) Vi var först på torp så catte fick köpt färdigt sina klappar..:) Å ja ville hittat skärp å halsband men hittade inget tyvärr..ska kolla på stan imorgon :)
Sen var vi hemma hos catte hela dagen där vi gjorde pepparkakor å umgicks! <3 Fick även god lasagne till middag :D
Lilla eveline e så söt..vi var inne i hennes rum å lekte..så kmr hon fram å ger mig en kram..säger till mig " moster, jag tycker det är väldigt kul att du är här idag" <3 Hjärtat smälter :) Min lillasöta ev :)
Förstår inte varför jag inte fick höra de av min syster dock...:( haha ;)
Linnea har även idag för första ggn tagit säg upp i en säng..i evelines säng..den e ju lite lägre..men när hon väl hade förstått hur man tog säg upp så sprang hon in dit hela tiden å hoppa upp :P
Men man fick ha koll ändå för ner tror hon de bara e å dyka ner typ :P Men de lär hon sig väl snart med :)

Eveline skulle även hoppa i sängen..med fart å råkade hamna med huvudet på hennes lilla hyllkant som e vid sängen :( Stackarn fick jätte ont! Som tur var blev de inget stor sår utav det..blödde lite å så..men inget mer!! 

Pepparkakorna blev väl sådär..vissa lite brända å vissa tjockare å så..:P å glasyern vi hade köpt verkade inte vilja stelna :P haha lyckat ;) 
Men skitsam..kul hade vi! Å ev va jätte duktigt :) Gjorde både massa pepparkakor å la glasyr på :D

               

Av madeleine - 18 december 2013 10:10

Jaa som vanligt vaknar man till grått å dystert väder!! :/ Men vi tar oss i kragen idag ändå å tar oss ut med syster å handlar lite julklappar :) måste köpa ny mascara eftersom min lancome redan nästan e slut..de är de negativa med dyrare mascaror..tar slut fortare ..( kan bero på att man använder dem mer? ;P ).
Å ja måste ju ha mascara te jul å nyår..sen ska ja ha ett skärp till klänningen ja ska ha på jul å nyår :) Å se om ja hittar nåt kort halsband till med..äger inga kort å ja tror de blir bäst till den :)Får se om ja hittar nåt billigt! H&M brukar ju ha de iaf...
Så nu sitter vi här jag å linnea å väntar på att syster ska hämta oss..hon e lite seg idag ;P Linnea e lagom road..haha sötis! Hon börjar bli trött..hoppas hon somnar i vagnen fort å sover en stund :)

   

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards