mom2012

Alla inlägg den 9 december 2013

Av madeleine - 9 december 2013 18:27

Hej

Imorgon eller på onsdag ska vi åka till strömstad å kolla på ett radhus :D
När jag såg de för nån månadsen när de kom ut först så fastnaed jag för det men tyclte de va för dyrt eftersom det behöver nya tapeter å sånt överallt..lite renoveringsobjekt! Men nu låg den ute å hade sänkts 150 000 :)
Så vi ska åka å kika på den! Hörde att de var en annan som ville ha den också så om vi e intresserad hoppas jag vi får den ..att den andra inte kan lägga mkt mer pengar..för vi vill inte lägga ut så mkt mer än va den ligger ute för..som är 750 000 kr!
Lägenheten är en 3a å är på 77 kvadrat..inte allt för stort..så vi hoppas att den känns lika stor som den ser ut som på bilderna :)
Hade egentligen velat ha större och en 4a..men som sagt man kan börja med detta å senare hitta större å ha möjligheten att ha denna vi ska kolla på nu som konstantinsast senare :)
Men vi får se vad som händer helt enkelt :) får hoppas den e så bra som den ser ut först å främst..så får vi se vad som händer sen :)
Ska snart sätta mig å skriva ner lite frågor..annars lär ju glömma de flesta när vi e där..mitt minne e inte de bästa..spc när man blir lite pirrig i magen å nervös nu när man ska på visning!
Ja..vi får hålla tummara helt enkelt ;)

Av madeleine - 9 december 2013 11:14

Min lilla prinsessa är så söt =) Jag kollar bort nån minut och kollar tillbaks..då står hon där med en chipspåse i handen och har fullt upp med att smaka på dem också :P 
Hade totalt glömt bort å lägga in dem igår..hon når väldigt mkt nu mer än va man tror också :P 
Kunde inte låta bli å skratta bara..hon stod där ..så oskyldig och såå glad och nöjd :P
Men sen började hon hälla ut dem på golvet..mindre kul...fick ta bort de å sopa bort det :) Hon fick vara nöjd en liten stund iaf..inte alla som får chips på en vardag ;P

     

Sen kom även våra söta rådjur på besök utanför oss"! Var extra mysigt att kolla på dem nu när de e mkt snö ute..så fina!!
Synd att de ska bli plusgrader imorgon å all denna snö kmr väl försvinna lika fort som den kom =/

   

Idag är annars en seg dag..trött på å va sjuk kan ja lova! Längtar efter en rinnfri näsa som man kan andas med ;P
Kommer inte orka göra nåt idag..niklas kommer att få stå för middagen..så blir väl mamma scans köttbullar å makaroner ;) Men de e helt okej! bara vi får mat :D 

Nu ska jag se om ja kan få linnea å sova en stund snart..hon vaknade sent så chansen är liten...hon får inte somna för sent för då somnar hon aldrig ikväll..haft mkt problem med det nu det sista..vägrar sova! Igår sov hon inte middag alls på hela dagen..somnade jättefort på kvällen..de va skönt! 
Så i fortsättningen får hon somna i tid om hon ska sova..å max en timma! Om hon ska lyckas somna på kvällen..får se om damen vill sova idag :) Är tröttsamt å försöka få henne somna i över en timma....

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards