mom2012

Alla inlägg den 8 december 2013

Av madeleine - 8 december 2013 18:14

Jag måste nog ha världens sämta immunförsvar..känns som jag alltid är sjuk?
Nu har både jag å linnea vart dåliga nästan hela förra veckan..igår kände jag mig nästan frisk igen..förutom lite snuvig! Va så himla skönt! Men igårkväll / natt kände jag mig mkt sämre igen...å ja nu e ja duunder förkyld idag :( Mkt värre än förra veckan tom....Känner att feber börjar krypa på mig med..:( gaah!! blir galen! Har alltid varit så med mig..alltid sjuk..:O 
Nu har jag ändå tagit vitaminer ett bra tag å sån skit..verkar inte hjälpa mkt :O
Idag har jag vräkt i mig broccoli...bad niklas köpa hem mer frukt! Inte för att de hjälper mkt mer nu när ja väl är sjuk..men ändå :) Gott å ha!

Så ikväll blir det å bara ligga i sängen när linnea somnat..å tycka synd om mig sj ;P
Hoppas verkligen ja mår bättre tills imorgon..

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards