mom2012

Alla inlägg den 17 december 2013

Av madeleine - 17 december 2013 20:22

Då var det en vecka kvar till jul....å julkänslan? den finns verkligen INTE alls..shit va tråkigt de är detta året! Men snön gör alltid det meste för mig när det gäller julkänsla..å den finns ju inte alls..å ska tydligen inte komma heller..
På julafton ska de va storm, regn å flera plusgrader...:(
Det va mkt rolgare när man va liten..oj va kul å vad man läängtade! Så spännadne det var! Varför håller inte den känslan i sig? ;)

Ja annars idag har de vart lugnt..vaknade tyvärr inte som ett solsken ;P men kom ut en stund i eftermiddags..åkte å köpte julskinka med mamma..å fick åkt te apoteket å pratat med en om linneas hårda mage...fick inte så mkt hjälp där men fick tipset om att ringa 1177 också..så får ta å göra de!
Linnea fick äntligen bajsat idag också..å ja har nog aldrig blivit så glad för att hon bajsat ;P Men denna ggn varken skrek hon lr grät hon...de va fortfarande hårt men inget annat än så iaf..så hoppas att de e på bättringsvägen! 

Det som gjorde mig mest glad var när min kära man ringde förut å faktiskt bara ville praata lite med mig <3 Han har typ inte haft tid alls i veckan..dom har jätte mkt å göra! Men hanringde en snabbis förut iaf ..de gjorde mig mkt gladare <3 Saknar honom jätte mkt! Även fast de känns mkt lättare å bättre när vi är i sverige så e de samtidigt skitjobbigt att vara ifrån niklas :( När han åkte lika snabbt i fredags kände ja hur tårarna bara ville komma ut..fick verkligen hålla dom inne!  :)
Fick höra att ha nska jobba på lördag med :( Så kmr inte få träffa han för än lördag kväll...:(
På söndagen kmr vi få ta en heldag på torp å hitta de sista julklapparna..de kmr väl vara vi å halva sverige :P
Får se hur de kmr gå..
Nu blir de lite tv sen sängen..imorgon ska jag å linnea ut på äventyr med syster! :)

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards