mom2012

Alla inlägg den 11 december 2013

Av madeleine - 11 december 2013 08:48

Min lilla älskling är alltid hård i magen nu för tiden :( blir typ bara värre å värre tycker jag :( tycker så synd om henne när hon står å trycker ofta å de kmr inget å hon blir ledsen..å när de väl kmr skriker hon för de gör så oont!:'(
Har laktulos hemma som jag läste att hon ska få lite varje morgon nu tills de går över..ska testa detta..å kmr de tebaks igen efter de gåt över måste ja nog gå å kolla så de inte e att hon inte tål mjölk å sånt..:(
Vilket ja verkligen hoppas att hon inte är!
Får börja med laktulosen å se hur detta går iaf..
Hon vill inte äta katrinplommon eller päronpure som ska va bra tyvärr..
Det konstiga är att för nåra månadersedan va hon typ aldrig hård i magen..de enu de sista det blivit så..:S 
Kan man bli allergis mot mjölk å sånt senare? borde inte de visas nästan direkt? :S
Svårt de där..får låta de går några dagar å s e nu..men de e riktigt jobbigt i mitt mammahjärta när ja ser hon har de så jobbigt :(

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards