mom2012

Alla inlägg den 6 december 2013

Av madeleine - 6 december 2013 18:04

Åh ja ikväll e vi gott uttråkade!! Skitväder ute och inget kul å göra här hemma..niklas slutar 8 idag men de e ju evigheter dit!! :( Vi saknar honom massor! 

Ikväll ska de bli lite godis å mys framför finalen i idol!
Förhoppningsvis somnar linnea som vanligt idag..chansen är väl inte så stor dock..blivit mkt fel nu när hon varit sjuk =/

Hon är fortfarande lite dålig..men de går sakta men säkert bättre iaf :)

Vi har testat sätta på lite julmusik idag ..tänkte se om man kunde få lite julkänsla å bli lite gladare utav det..men det går sådär..e lite för tidigt på nått sätt ännu..å de som verkligen saknas är ju snön så klart!!
Enligt vädersidan yr ska de bli snö här på söndag å va nåra minusgrader..får hoppas på de :) Ska köpa lite julklappar i helgen med är det tänkt..försöka hitta alla tänkte jag :)
Så kanske man kan slå in dem på söndag på 2e advent..ha lite fika med pepparkakor å julmusik samtidigt..sen ska vi ju rimma lite med :) Då hoppas jag man kommer få lite julkänsla iaf :)

     

Testade camen på nya datorn idag när vi hade tråkigt..funkade fin fint =) Tyvärr va de inga planer på att skratta lite enligt linnea ;P jaja :) man kan inte alltid vara glad..men hon ville gärna vinka in till sig själv iaf :D <3 sötnos!!

nee nu får vi väl leka lite..va lite mer uttråkade..å vänta på att niklas kmr hem! <3
Hoppas ni andra har en roligare kväll än oss :)

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards