mom2012

Alla inlägg den 10 december 2013

Av madeleine - 10 december 2013 14:31

Verkar inte bli nån visning för oss på huset idag iaf :( När jag väl fick tag i henne förut så verkade hon ha fullt upp..hon skulle höra av sig i sånna fall men nu börjar kl bli mkt så e inte troligt! 
Väldigt tråkigt för vi är såå nyfikna å när hon sa igår att de förmodligen skulle gå!
Men men..får hålla oss en dag till :) har iaf fått lånelöfte från banken idag..så den biten e klar iaf :)
Fick äntligen linnea somna..nu får hon bara sova till 3..så blir d 45 min..
BLir tokig på de här dåliga sömnrutinerna hon kommit in i..hon bara vägrar sova! Å 3 nätter i rad har hon vaknat å e klar vaken..
Hoppas verkligen de går över fort :( vet att hon har tände rpå G å sånt med så kan j va de som spökar.
Så idag händer de inte mkt kul..väntar på att falukorven ska tina så ska jag göra mat..sen röjja lite i köket å slå in julklapparna vi köpt :) 
Är inte på världens bästa humör nu känner jag..de gör alltingen mkt jobbigare..hoppas ja känner mig gladare sen :)

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards