mom2012

Alla inlägg den 7 december 2013

Av madeleine - 7 december 2013 21:08

God kväll! :)
Då var snart denna lördag också gjord!!
Idag har vi vart iväg i ski senter å shoppat lite julklappar..hittade inte allt för mkt men ska kolla efter resten imorgon på vinterbro! Nu när de närmar sig jultider så har norge öppet en stund på söndagar..helt otroligt ;)

Har iaf hiitta klapp till lilla Filip och martin och susanna :) 
Så har en del kvar :P 
Nu e de bara denna veckan som kommer sen ska vi til lsverige nästa helg! 
På lördagen då ska jag på tjejkväll! Ska träffas Linda, fia, Rawa och hennes syster ! Ut  å käka lite å sen hem till linda :)
Har aldrig träffat Rawas syster..men hon ska va snäll sägs det ;) Rawa har jag inte träffat på flera år :O
Hon och jag var ju inte världens bästa polare förr om man säger så ;P Vi hade Linda som bästa vän båda 2..å sågvarandra som en pain in the as typ :P båda kände typ " du tar min vän ifrån mig!" :P
Vi 3 gick liksom aldrig riktigt ihop..va man sj med rawa gick de så klart bra :P Men vi hade väl mer eller mindre alltid nåt emot varandra..
Men detta var ju när man gick i skolan...ung å dum som ja säger :) IDag är vi ju vuxna och har barn allihopa! :) Så de ska faktiskt bli väldigt skoj att träffa rawa :) 
Känns som vi alla kmr ha mkt å prata om :) Behöver inte bråka om en vän längre ;) Vi e nog båda glada nog när vi väl hinner träffa andra :) Man vet ju hur de är när man jobbar å har familj å sånt..
Det är inte som förr som sagt :)
Så jag tippar på att vi alla kommer ha skitskoj :) Längtar massor!
Efter helgen där ska jag å linnea va kvar i sverige..eftersom niklas ändå jobbar kväll å de e stor chans att de blir mkt jobb för han nu innan julen..
Alltid skönt å komma hem till sverige :) Få träffa alla nära å kära! <3




Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards