mom2012

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2013

Nu åkte dom på ..

Av madeleine - 19 augusti 2013 23:01

 

Mina underbara glasögon....:P satt förut å läste på datorn å kände hur ja verkligen behövde dem! måste sluta slarva med dem när jag sitter här! så ikväll åkte dom på igen :) va ett tagsen! Tycker inte ja passar så bra i dem..men här e de ju ingen som er mig i dem iaf :P

Idag har det inte hänt så mkt..vart på apoteket å hämtat ut med medicin till Linnea..
Sen har vi bara varit hemma å tagit de lugnt :) Niklas försökte ta några kort på Linnea...å jag hade min mob i handen så var med å tog kort när hon faktiskt just då stod upp utan å hålla sig i nåt i mer än 10 sek :) Min duktiga tjej det! Kanske inte syns så mkt på min bild...men hon gjorde det ;)
 
Hon gjorde det ett par ggr till under dagen med..de roliga är att hon inte verkar förstå att hon gör det själv :P
När jag gick ut i köket stod hon å höll sig i sin leksalslåda å hon började gråta när jag försvann..kommer tillbaks i vardagsrummet där hon står med båda händerna på ansiktet å gråter..en bra stund innan hon ser mig å hon ramlar ner på rumpan :P haha sötnos! 

HOn har vaknat flera ggr nu ikväll..fått lägga om henne men så vaknar hon lika fort å e ledsen..tänderna som spökar tror jag..hon sover jätte bra på mitt bröst så hon har fått ligga där hela kvällen nu nästan..
La henne i sin säng för en stundsedan nu å hoppas på att resten av natten ska gå bra nu när hon fick lite mat också..
Ska också nana snart..hoppas på en bra dag imorgon med bra väder :P

   min älskling <3<3

God natt på er!!

Kram från oss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madeleine - 17 augusti 2014 20:03

Hej :) har äntligen fått tummen ur att fixa en ny finare blogg :) Så vill ni fortsätta läsa så får ni göra det på familjenjungblom.blogg.se :) Kram på er! ...

Av madeleine - 17 augusti 2014 12:00

Niklas tog med sig Linnea och åkte ner till badhuset precis. Så får jag vara kvar hemma och vara för mig själv en stund. Vilket är helt underbart just nu! Ibland behöver man verkligen bara några minuter för sig själv för att andas..:PVeckorna när Nik...

Av madeleine - 15 augusti 2014 22:32

Vilken tur att niklas kom hem för fy vilket oväder de kom! Regnar..haglar och åskar som bara den! :( och pricken på i:t svart stor spindel hängandes i taket fy.. nu hoppas ja min dotter vill somna snart så ja kan få sova med..Helt slut :) ...

Av madeleine - 15 augusti 2014 18:22

Den här dagen och kvällen har inte gått åt mycket annat än att ta hand om min sjukling här hemma! Så typiskt att hon är dålig idag för solen har vart framme för en ggn skull :/ men vi fick njuta lite av solen på balkongen iaf :) Hon fick en chokladb...

Av madeleine - 15 augusti 2014 07:53

Idag blir det inget dagis för Linnea..näsan rinner i ett och hon är varm och hängig :( stackars min lilla sötnos! Hon försöker vara pigg men lägger sig ner hela tiden tillslut..får hoppas hon blir frisk snabbt!! ...

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards