mom2012

Alla inlägg den 18 augusti 2013

Av madeleine - 18 augusti 2013 22:00

Har kollat efter ett par skor till linnea nu ett tag...ett par hon ska kunna ha nu i höst å vinter så gärna mer riktiga skor..kan tänka mig att hon kmr börja gå närmare vintern med så då måste hon ännu mer ha det..
Men jag är så himla chockad över priset på skor till henne..hennes SMÅ fötter..å ska du ha riktiga små skor måste du lägga minst 400 kr å uppåt..de flesta ligger runt 5-600...e de bara jag som tycker de här är helt sjukt?! hur kan de va så dyrt för något dom bara kan ha ett litet tag, å framför allt att det är så småå skor :S
Har kollat massor med sidor nu..hm å la redoute tex har inget scp..iaf inte nåra riktiga skor som hon skakunna gå i sen med..
Får väl kanske se om ja hittar nån rabattkod som funkar på nån sida ...känns surt å lägga så mkt pengar på skor till henne..men måste man så måste man...
Helt galet med dom priserna iaf :O

Av madeleine - 18 augusti 2013 20:29

hellu =)

Då var de redan söndag..helgerna går allti så fort när niklas jobbar på veckorna..=/ Har inte gjort nåt spc i helgen..bara myst med mina älsklingar <3 
Var på sentret en sväng å försöka hitta ett par jeans..har inga som passar längre å kan inte gå höst å vinter utan ett par jeans :) Hatar verkligen å pröva jeans..men illa tvunget nu! tyvärr hitta ja inga bra =/ men fick bra hjälp på lindex...hade en tjej där som jag fråga om vad för typ av kläder jag kunde ha för jag har NOLL koll på de längre med min kropp. Så hon tog mig runt i affären å plocka åt sig lite å hon var med borta vid provrummet å visade allt hur jag kunde ha. Förklarade massor va jätte skoj =) Fick lära mig en del! Sen hade lindex också börjat med att ha hos dem en timme gratis med personal shopper ;) Då bokar man en tid å får ett eget provrum å sånt. Å så får man en egen person från lindex som hjälper bara dig :) 
Tyckte de lät jätte skoj..så får lindex in en bra höst kollektion så ska jag nog önska mig detta av min man när jag fyller år i november ;) Kunna köpa lite kläder för vintern :)
Men jeans måste jag ha nu snart..har egentligen inga byxor kvar som passar mig som e okej att gå ut i ...så får ta å kolla i sverige i helgen! 
Ska tydligen vara kräftskiva hemma på gården på lördag som vi ska va med på :) tycker inte kräftor dock...får hoppas räkorna e billiga så man kan äta det istället :)

Nu ska jag gosa med min dotter en stund :) <3

     

Kram från oss


Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards