mom2012

Alla inlägg den 28 augusti 2013

Av madeleine - 28 augusti 2013 14:23

Har vart i sverige sen i fredags..så inte haft mkt tid te bloggandet :)

Här har de vart fullt upp med linnea å hon busar massor med mormor å morfar :) Ikväll ska vi sova hos syster så kmr hon busa massor med henne å ev kan ja tänka mig :)
Idag hann jag träffa linda en sväng <3 hon följde med mig te stan..
Behövde ett nytt puder..fick hjälp med detta..å tydligen är jag mkt blekare än va ja trodde :P Nr 11..mamma har nr 15..jag trodde jag skulle ha 14 :) men ikke! den här e jätte ljus! så ska testa den imorgon å hoppas verkligen hon har rätt :)

Vvar även inne å frågade om min ringar...
Hon sa att det finns inget nickel i vitguld idag..hon kollade på dem å trodde att det var såprester å sånt som blir kvar i stenarna som gör att de blir irreterat..så dom skulle göras rent å sen skulle jag alltid ta av mig dom när jag diskar å sånt..
Sen en annan stor grej va att de va  sån stor skillnad på ringarna i storleken..min förlovningsring va mkt mindre än den andra..så hon tyckte att jag minst skulle förstora den 1,5 storleken..för d skaver fel mellan ringarna lr nåt sånt..
Å detta skulle kosta över 700 kr :O

Gick till guldfynd å fråga tänkt fall de va billigare, men tvärtom..där skulle det kosta nästan 1800.....
Lika mkt som nytt smycke å ny ring tycker jag..förstår att man måste bygga på lite å så men 1800 va väldigt mkt att ta i..
Ska ringa dom i thn där vi köpte ringarna å se om dom kan komma med bättre pris eftersom vi köpte dem där :)

På onsdag fyller linnea 1 år :D <3 så fort det gåått! galet =) Niklas kmr å hämtar oss på lördag så då tar jag med mig en av presenterna hem som hon ska få på onsdag :) Resten får hon helgen därpå när kalasen är :)
Får åka direkt efter niklas slutat jobbet på fredag hit igen..har massor ågöra!
Ska göra tårtor å cupcaces tänkte jag :)
Men ja funderar på de här med tårtor..de måste väl räcka med 3 stycken?
E så svårt de där..men de borde de göra eftersom jag skagöra cupcaces med..
Vet ju inte helt hur många de e som kmr heller eftersom några har sagt kanske :)
Jaja de löser sig väl..i värsta fall får de väl bli tårta över som mamma å pappa får äta upp ;) hihi

Nu sover min prinsessa en stund å ja ska passa på å slappa av lite =) 

Kram från oss

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards