mom2012

Alla inlägg den 7 augusti 2013

Av madeleine - 7 augusti 2013 21:51

Japp, nu ikväll bakades det en sockerkaka som just nu ligger å kallnar lite..:) Hoppas den blev god ;P
Hade så tråkigt så vi fördriva tiden med det en stund..skulle egentligen gjort chokladsnitt men hade inte allt hemma til lde..så en annan ggn :)

Annars har de varit lugnt idag..ovanligt va ;P
När niklas kom hem gjordes det mat sen var vi ute en bra stund..spelade lite badminton..dammsugaren gjorde sitt jobb inomhus medans vi hade skoj :D
Sen klippte vi gräset..vi lånade grannens riktigt gräsklippare med motor i idag för gräset va så högt..då kunde tom. jag klippa när det var så lätt ;P

Vart väldigt skönt väder ute idag så var riktigt mysigt att bara va ute å bara va en stund :)

Nu försöker ja få linnea sova...hon sov middag i en å halv timma från kl 1 typ..å hon e fortfarande vaken...
Hon e jätte jobbig nu med att sova ..hon vägrar in i det sista :(
Sen de här med rutiner...dom ändras hela tiden för henne..hur man än gör så ändrar hon sig varje dag känns de som..e väl jag som måste bättra mig så klart..för nu har vi verkligen inga rutiner med att sova å äta..
Äta vill hon nästan inte alls heller nu de sista..hon mår ju inte helt 100 så då kanske d e det som spökar kan jag tänka mig..
MEn aa...de e inte lätt just nu =) Mycket på en ggn!

Men men..hoppas hon somnar snart..mina ögon börjar också bli tunga..hade vart skönt å få sova föra kl 12 nån ggn =)

Håll tummarna!

Kram från oss

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards