mom2012

Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av madeleine - 5 augusti 2013 22:54

Idag började niklas jobba igen..å övertid va de direkt..han kom hem vid 6..åt mat..gick å la sig för han skulle börja jobba 2 inatt igen....
Vet att han måste jobba massor nu i vinter å höst så de kmr bli tufft! REdan bara för idag var både jag å linnea gott uttråkade! 
Vet inte vad vi ska hitta på..imorrn har ja vagnen å sånt iaf så vi kan gå ut en stund..men resten av dagen får vi se på :)
Jag skulle vilja sy lite..öva lite..men idag har inte linnea vart med på det.. när hon e uttråkad blir hon som mig..grinig :P
Hade ja haft bil å körkort hade allt blivit så mkt enklare..men ikke har jag det..=/

Jagt vet inte hur jag ska roa henne mer än vad jag kan..hon har hur mkt leksaker som helst känns de som men hon vill i stort sätt inte leka med dem alls..
Allt som e förbjudet vill hon göra..som tex trycka på robotdammsugaren..sträcka sig efter saker å få tag i som hon inte får..hitta sladdar å dra i så fort man vänder ögat bort..inte lätt nu när de e fart på henne ;P

Kommer nog bli en del turer till sverige i höst å vinter om niklas ska jobba mkt..även fast ja har symaskin som kan roa mig en stund så roar den inte linnea...inte lätt när de e svårt :)

Nu blir de sova för oss! god natt =)

Kram från oss


Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards