mom2012

Alla inlägg den 6 augusti 2013

Av madeleine - 6 augusti 2013 17:47

Idag vaknade jag å hade ont i nacken..=/ har blivit lite värre å värre under dagen...nu kan ja knappt vrida huvudet alls åt höger..=/ inte alls skoj! hoppas de släpper snart..

SÅ idag har de mest varit lugnt..vart iväg å skickat inbjudningar till linneas kalas å så..
Sen har vi alla bara slappat här hemma..skitväder ute! regnar mest å väldigt kvavt ! 
Linnea är det inte lugn stund på ..hon ställer sig upp överallt nu nästan hela tiden.. å kryper fort som bara den..men de märks att hon tröttnar snabbt på allt..att hon e ute efter äventyr :P hehe

Får hoppas påbättre väder imorgon så vi kan gå ut en liten stund ..
Märks att hösten e på väg nu..gillar de inte! vill ha kvar soommar!
hela höstern å vintern e ju deprimerande..
meen de e väl de som hör till :P
Nu kallar duschen på mig! får passa på när niklas kan ta linnea...annars e de i stort sätt omöjligt att duscha nu när man inte kan ha koll på henne lr ha henne fast nånstans på bra sätt..:)

ha en fin kväll!

Kram från oss

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards