mom2012

Alla inlägg den 4 augusti 2013

Av madeleine - 4 augusti 2013 19:59

Då vart det en ny header till bloggen..insåg häromdagen att bilderna va rätt gamla..å Linnea har ändrats mkt ;D stora tjejen!! Orkade inte göra så mkt specielt med den..men de e nåra av de nyaste bilderna ja hade iaf :)
Skulle behövt flera rutor till med mer bilder på också men men :) 

Här går det iaf..fick ju komma hem i fredags kväll..å fick med oss medicin till linnea! I början va de riktigt svårt att ge henne den. En astma medicin som du sätter en mask på henne som hon ska andas in flera tryck på ggn..
Hon e inte förtjust att ha den där om man säger som så :P Men nu börjar de gå bättre så jag hoppas hon vänjer sig fort!
Förhoppningsvis kommer hon inte behöva den mer än dom här dagarna å sen när de väl behövs! de kan bli så att hon måste ha de varje dag hela vintern å så med..men vi får hålla tummarna att hon inte behöver det :)

Å som läkarna säger så hoppas jag som för det flesta andra barn att det kommer växa bort för henne..
Astma å allergier ligger mkt i våran släkt så läkarna va inte så förvånade att detta hände linnea..de e ganska vanligt..
Läkaren såg nästan lite glad ut att linnea inte hade fått dagisplats eftersom det är så mkt bakterier dom får där! Då blir dom ofta förkylda och det är då astman kan som lättast komma..=/ 
Så de e väl lite tur på den fronter nu i vinter iaf :)

Och jag vet att många trott att det är på grund av annat..men barn under 2 år har inte stort sätt inte allergier mot något speciellt så det är inte Dio , mammas å pappas hund! :)
Å rökning kan helt klart göra det värre! Så självklart måste man vara jätte försiktig där! Det fattar ju alla! 
Ska göra allt jag kan för å skydda linnea på mot all skit i världen :) :) 
Men man kan inte vara instängd hela tiden å va rädd för allt heller...


Men men..idag har jag beställt presenter till min älskling som snart ett år..bara en månad kvar :D
Fick även beställt lite kläder till den dagen..och en overall som hon ska ha i vinter medans det fanns1! Dom fina brukar bli slutsålda direkt :P SÅ passade på nu..den va så söt =)
Å va de gäller presenterna så blev det en rosa bobbycar och ett gunglamm =) Jätte fint!

Här e lite bilder på allt som blev köpt idag :)

             

Kram från oss


Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards