mom2012

Alla inlägg den 21 augusti 2013

Av madeleine - 21 augusti 2013 18:52

Funderar på om jag allergisk mot vitt guld...märkte inte alls nåt direkt när jag bara hade förlovningsringen..
men sen vi gifte oss å båda ringarna e på har det blivit galet :( fick taa av mig dem för ett tagsen för å låta fingret läka..det kliade så mkt å tappade skin å va jätte rött..funderade på först om dom kanske är för trånga..
Men min nya ring e nästan förstor om nåt..de e i sådana fall den första som e trång..men den storleken som e strörre vet jag inte om den går eftersom jag nästan tappade den..men de va ju nåra årsedan..så får kolla upp både det lr om det är allergi..
Tog på mig dom häromdagen igen gör å testa..men redan dagen efter åkte dom av..fick direkt utslag å små sår på fingret :( 
Inte alls lika mkt som sist..men de kom mkt fortare denna ggn...
Googlade nyss å lästa att i vitt guld finns det nickel...som många kan ha allergi mot lr va känsliga för..

Så antagligen har jag väl den oturen att jag inte tål mina ringar..va skjutton gör man då? jag vill ju kunna ha på mig mina ringar :'( E jätte tomt utan dem..
Kan inte tänka mig attdet går å byta ring heller..men de vill jag inte ändå..älskar mina ringar :( Vad ska man göööra...

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards