mom2012

Alla inlägg den 10 augusti 2013

Av madeleine - 10 augusti 2013 20:42

God kväll :)

Idag har vi vart borta på sentret..min dotter växer så det knakar så hon behövde byxor! Hon behöver mössa också å så men de hittade jag inte idag..får kanske gå å kolla med linnea till veckan :)
Hittar iaf byxor på HM och hade även tur att kappahl på vinterbro skulle stänga så de va 50 procent på allt :)
Dock tråkigt att den stänger för alltid nu då =/

På vägen hem träffade vi Christina o hennes pojkvän :) Dom har flyttat till vinterbro så nu e vi grannar :D Va skoj å få träffa henne igen å prata lite..va längesen nu :) SKönt att hon bor så när så kanske man kan få träffa henne lite mer nu :)

Sen har de mest varit lugnt..städat lite..imorgon kmr ju carita å stefan på besök:D dom ska vidare sen härifrån oslo iväg på semester! INte ett dugg avundsjuk ;) hhaha
Så de blir nog grilla å myspys hela kvällen med dem :) skönt att linnea får träffa sin farmor lite mer också! <3

Annars inte mkt nytt...linnea fick smaka på sin första mjölk igår att dricka..var inte så populärt..förhoppningsvis kommer hon börja gilla de nån ggn ;) IDag fick hon också smaka på min lasagne..Det verkade godkänt iaf ;)
Skönt att man snartkmr kunna ge henne mer å mer utav min mat istället när hon får ha mer kryddor å framför allt salt i maten :)

Och förresten så känner man verkligen att sommaren är påväg bort nu :( inte alls så varmt ute längre! buhu :( snart dags å börja ta på sig mer kläder å usch..vill inte ha vinter å höst..:/ Om ett tag får man hitta en vinterjacka också..älskade den ja hade förra året men den har spruckit på sidan..:( Plus att den var tajt redan på mig då så kan ana att dne inte e mkt större nu =/

Aja de e ett framtids projekt ;P

Linnea somnade redan strax efter 8..å hon har inte vaknat än..å ja vet inte vilket som e jobbigast..att hon vaknar sen å e uppe halva natten..lr sover i natt å går upp vid 6-7 istället som hon aldrig gör annars? :)
Inget av dom e direkt roliga..men de e bara å va glad ändå..så bra de går ;P

Nu ska jag försöka hitta en film å mysa ner mig ordentligen i soffan med :)
Hoppas ni andra har en fin kväll :)

Kram från oss

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards