mom2012

Alla inlägg den 8 augusti 2013

Av madeleine - 8 augusti 2013 20:17

Har gått ganska fort för å varit en dag med så grått väder å mycket regn :) Har städat i sov rummet å på toa..=) Busat med Linnea..och nyss badat henne med :) Hon älskade bada å förr..hon har inget emot de nu heller..men hon blir lätt uttråkad nu de sista så jag hinner knappt tvätta färdigt henne innan hon ska gå upp igen :P
Förstår att det är mycket annat att utforska nu när hon kryper som en raket å ställer sig vart hon kan och vill :P
Hon har börjat stå utan å hålla i nåt med i några sekunder..dock har inte märkt de sj ;P

Såg idag att de e på väg med mer tänder för henne också <3 hoppas dom kmr ut fort så hon slipper få ont av det..=/

Och vad det gäller hennes medicin har de gått upp och ner med den..ibland går det knappt alls å ta den och ibland går det väldigt bra! Hoppas hon förstår att den e ett måste och att hon kmr gå med på det som en rutin sen om den kommer att behövas..
Man får försöka göra det till en rolig grej hela tiden..klappa mkt händer å vara jätte glad å låta henne kolla på den lite å så..så de blir mer som en positiv grej för henne :)

Sen har linnea vart VÄLDIGT mammig nu det sista..hur länge kan det hålla på undrar jag? har vart ett bra tag..visst e de gulligt så men jobbigt i längden..som nu förut tex. när jag skulle städa å hon grina sönder sig nästan för att hon va me niklas å inte med mig :P
Eller när hon skulle matas så gick de bara om jag gjorde det..samma med medicinen nu de sista..bara jag som har chans å få de funka typ..
MEn men..tur hon e mammig istället för pappig..den perioden kmr ju också komma..men den hoppas jag inte kommer för än nästa år när niklas inte behöver jobba så mkt :)

Så tråkigt att de aldrig går å ladda upp bilder ifrån mob te bloggen här längre :( FUnkar aldrig..e många ggr som idag man hade velat lägga ut lite söta bilder på min sötis!
En blogg utan bilder e för den delen inte så roligt heller!
Kollat lite andra bloggar men inget e så lätt som denna..dessutom verkar ingen annan ha nån direkt app för å ladda upp bilder heller =/ om de e ingen som vet nån bra? :)

Nee nu ska niklas sova..så nu e de dax å ta tag i bustrollet igen ;P

Kram från oss

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards