mom2012

Alla inlägg den 22 mars 2013

Av madeleine - 22 mars 2013 22:10

Jaa den förra passade ju inte mig tyvärr..va rädd att den skulle va för liten men de va trärtom..alldeles för stor..helt förvånad :P
Skulle egentligen väntat lite å kollat på torp lr hemma men så såg jag att zalando hade fått in jackan som ja kollat på många ggr i norge..jackan e såå fin! å den tog typ slut lika fort som den kom in med dock :( från vero moda..
fick hundra kr rabatt med nu så 600 kr för en jacka...inte så farligt iaf :)
Är så glad att jag såg att dom hade fått in den! eftersom jag letat efter den ett tag..så de va bra :) me happy ;P

Så här ser den ut :)

 

En annan sak också är att min dotter e vaken?! hon la sig somvanligt å vaknade för en liten stundsedan å grina..smågrinat flera ggr så gav henne mat så antog att det var det lite tidigare än vanligt..
Men nej, damen skulle inte sova mer..vad hände där??? hon e trött då..förhoppningsvis kan ja få henne sova snart igen..ja börjar bli trött å skallen gör ont ännu =/ å hon behöver inte va vaken mer så hon blir trött å grinig under dagen imorgon! :)
Nee nu ska jag ta å se om vi kan komma te sängs snart då =) natti natti på er! :)

Kram från oss

Av madeleine - 22 mars 2013 19:07

Hellu!!

Har inte blivit mkt skrivande nu i veckan! Har haft fullt upp i sverige :) å stunderna de är lugnt så e de skönt å bara ta de lugnt ;P
Nu sover linnea hon somnade jätte fort idag hon va så trött så!! Nu ska ja bara ta de lugnt ikväll å sen ska jag skicka upp mamma på vinden å få ner våra resväskor..:) Måste ha dom så vi kan packa hemma sen inför reesan!! Jag längtar som en galning nu!!! Känns som de e mkt kvar å fixa dock..lite stressigt..men men..dag för dag..:)

Idag har vi inte gjort så mkt dock! :) e så kallt ute så bara varit inne..haft en jobbig skallebank med =/ Hoppas den försvinner helt tills imorgon! DÅ ska ja å linnea te linda igen å sova över :) Då blir de massa bus igen å massa onyttiga saker..:P På nått sätt blir de alltid så när vi träffas..tur de inte e för ofta ( för just den biten iaf :P ) .
Annars e de ju alldeles för lite vi ses förstås!! Längtar tills vi flyttar till sverige igen såvi kan sesmer!!

Idag kom catte å ev en sväng hit också! dom hade tråkigt!! så de va kul å träffa dem lite<3 ev va dålig i onsdags men inte vart nåt sen dess ..hon hade spytt hos dagmamman å hemma . Men inget mer så idag fick dom komma hit 2 dagar efter som man tydligen säger att man ska vänta :)

Lite bilder från idag!!

       

Nee nu ska ja lyssna lite musik medans snälla pappa har örat uppe för linnea :P inte ofta man bara kan sitta å lyssna på musik längre tyvärr..nåt som jag alltid älskat göra! Så e bara ännu bättre nu när man väl får göra de :)

ha en fin fredags kväll alla!!

Kram från oss

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards