mom2012

Alla inlägg den 16 mars 2013

Av madeleine - 16 mars 2013 12:08

Sitter här  å väntar på att syster å ev ska komma! Borde väl vara här snart..hoppas jag..e rätt uttråkad nu =) å trött..
Linnea somnade i min famn nyss ..gullungen va visst väldigt trött! Så hon sover en stund nu hoppas jag ...inte stor chans när man lagt henne i sängen..får se =)

   Va tvungen å ta kort när ja såg att hon hade somnat! <3

Jag har för en ggn skulle sminkat mig å så idag =)  


Känner mig dock sleten ändå..behöver klippa mig..tror de blir snelugg nästa ggn faktiskt..
Har inga kläder som passar bra längre..spc inte byxor..skulle verkligen behöva de..men HATAR å gå å pröva de..men e illa tvungen snart!
Inte kul när man inte har ett ända par byxor som sitter bra längre! :) antingen för stora lr för små..
Då är de inte kul att ta på sig direkt..:)
Längtar till sommaren så man bara kan slänga på sig en klänning å ballerina =)
Å enkelt som leggins när det är kallare ;)
Oh well..ska te ski senter å så sen..kolla efter väska..å se om ja hittar nåra billiga vårskor med..vanliga sneakers..
e så mkt ja måste fixa innan vi åker på resan =)
Känns som evigheter innan vi ska gifta oss å iväg..men de e bara 1 och en halv månad kvar! å massa kvar å fixa :O
Köpa flygbiljetter..fixa reseförsäkring..mer kläder te linnea..och jag behöver lite grejer med..
Bra saker måste köpas som behövs för linnea på flygresan..
Måste även ringa där vi bokat resan å ta reda på tex om man kan tvätta på båten?
vet att ja har fler frågor men just nu e inte minnet med mej! Måste börja skriva ner när ja kmr på nåt! för de försvinner lika fort som de kmr =)
Har en del papper å lämna in nästa vecka så vi kan gifta oss också..
Måste te thn å fixa ringen..köpa smycken te min bröllops klänning..jaa de e en hel del kan man säga..
Niklas måste lämna in sin kostym också för den va skiten såg jag..
Blää mkt..
Nee paus från allt, och idag blir de bara å va å leta lite roligare grejer som väska å så =) å va va med min syster å ev =)
Ha en fin lördag alla!!

Kram från oss

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards