mom2012

Alla inlägg den 14 mars 2013

Av madeleine - 14 mars 2013 21:44

mm försökte med detta ikväll..var de värsta jag varit med om! Vet inte om ja kmr göra de igen faktiskt..läst mkt om de å alla säger olika å de funkar inte ens på alla barn..
Vet att de funkade bra på ev..men får se hur ja gör..
EFter en timma fick hon lite mat å så grät hon vidare..å så testade ja bara sitta vid sängen bredvid henne..en annan metod som jag läst om..å då tog de bara nåra minuter så somnade hon..de kändes bättre..
Jag får helt enkelt pröva mig fram..
Har aldrig sett så mkt tårar å de gjort så ont i hela mig fy fan..
Den här sittmetoden ska man sitta där å sen gå mer å mer bort från sängen efter ett tag..ja vet inte hur ja ska göra..
Har läst lite å de finns så mkt å alla tycker olika å ja får göra de som känns bäst helt enkelt :)
Tur ja hade min syster på skype förut när jag började annars hade ja gett upp direkt :P

Nu ska jag sova jag med..på lördag kmr syster å ev hit! längtar!!

Go natt påer!!

Kram från oss

Av madeleine - 14 mars 2013 17:06

Är på jakt efter ny väska..ingen skötväska! Den ja har e så tråkig , klumpig å inte direkt fin..den e bara bra liksom.
SÅ nu letar ja efter en snygg stor vanlig väska så man får plats med grejer te henne men även är fin =) VIll helst ha nån med färg..nu fint te våren =) De är inte ofta ja köper väskor..å när ja gör brukar ja lägga 5-600 kr kanske??
Å nu när ja kollar..ser ja alla nyheter från GUESS..ja blir så kär! Dom här väskorna heter ja madeleine :P fan att dom e så dyra! 1600 kr för en stor väska :O kanske nästa liv..får drömma om dem ;)
Hittat en del andra..men dom ligger runt 700..så ja vet inte..behöver verkligen en bra stor väska!
Ska kika runt lite till =) Behöver en innan vi åker utomlands iaf..

Beställde en vårjacka förut..hoppas den passar å e lika fin i verkligheten nu bara! HIttade en på rean för bara 420 kr..
Så hoppas hoppas hoppas! Då kan man liksom lägga mer på väskan också ;P

Vet att min lilla pojkvän kmr tycka allt detta e lika onödigt som vanligt..dom förstår aldrig sånt där :) Lite tråkigt :P
MEn när jag tänker på de, så har ja faktiskt inte handlat mkt de sista..inte te mig sj iaf :) Behöver faktiskt en hel del..men detta e viktigast..väska å jacka!
Nu de sista har ja bara vart tvungen å fixa klänningar te carolines å mitt bröllop  å skor..å de e ju viktigt så klart! MEn utöver det har jag inte direkt köpt något! Förvånad över mig sj :P
Förr kunde jag handla maassor varje månad..
Köpte en del på rean för några månadersedan..men de gör ju alla ;P
Nee nu ska ja kika på väskor medans den lilla sover =)

Kram från oss

Av madeleine - 14 mars 2013 08:37

Kan man lugnt säga att jag är idag =) Linnea vaknade fleera ggr igår å bara storgrinade..tillslut orkade ja inte å la henne bredvid mig i min säng..efter en stund somnade hon för natten iaf..sen har hon smågnytt till och från..

Får försöka få henne sova bättre pådagarna också..enligt bvc ju bättre dom sover på dagarna ju bättre nattsömn..
Å som de är nu sover hon inte mer än en halvtimma åt gången ett par ggr på dagen..
Vet inte hur ja ska göra men får försöka nåt iaf..:)

Nu ska ja kika lite efter vårjacka..va i sentret igår å handlade lite grejer te linnea..måste kolla lite mer i sverige dock för det fanns inte mkt i hennes storlek..:)
Kollade efter vårjacka med men hittade inget..bara en på veromoda..jättesöt..men ändå osäker..ska kolla lite mer på nätet först =)
Ska busa lite med sötnosen först nu dock..:D
Ha en fin dag =)

  Kram från oss

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards