mom2012

Alla inlägg den 15 mars 2013

Av madeleine - 15 mars 2013 21:13

Hej =)
Idag har vart en lugn dag. VI gick aldrig bort te sentret ändå i slutet. Det snöade å va så kallt så kändes onödigt bara för mjölk.  :)
Så vi har bara varit hemma å tagit det lugnt..men vi passade på å baka en chokladkaka! Farmors chokladkaka som receptet hette ;P Den smakade som alla andra, helt okej =) När man e chokladsugen funkar det alltid :P
Nu sover linnea och jag bara sitter å tar de lugnt en stund..såå skönt =) Är hur sleten som helst..funderar på om man ska ta en dusch nu lr imorrn..får se..:) Imorgon kmr äntligen syster å ev hit! Niklas ska jobba..=/ Så ja å catte ska åka te sentret i ski en stund tänkte jag =) Ska kolla efter väska där!
Sen ska vi göra god mat å bara mysa =) Ska pussa sönder ev så hon kmr bli riktigt irreterad på mig ;P som vanligt :D

Jag har märkt att ev har en ny favorit..robert ( min systers nya pojkvän) . När hände detta? Så fort han kom in i dörren idag när vi pratade på skype så glömdes ja bort :( haha..dumma robert ;P
jaja..hon älskar väl mig ändå..ibland säger hon de iaf..att hon tycka om mig <3

Kom å tänka på de..nästa år ska vi te sverige igen..då kanske dom flyttar te stenungsund? vem vet? :)
Hoppas inte de för min del..så ja får träffa ev mer! inte för att de e långt dit men man vet ju hur de blir =)
Fast samtidigt så hoppas man ju de med..att de kmr gå bra mellan dom :) Är så glad för min syster skull att hon äntligen hittat någon <3 Som även är normal ;) hihi
Jag har inte träffat han så mkt ...men förr har de räckt att man sett dom så har man tänkt ( dum i huvudet) :P Men den här killen imponerade mig :P Han e bra för min syster tror ja =)
Återstå å se hur de går där..men nu har dom varit tillsammans ett bra tag!!
Hoppas han kan följa med nästa ggn på besök! Sen till våren ska vi te gbg allihopa å spela frisbygolf? lr hur stavas de? :O hahah..robert håller på med sånt! Å niklas har gjort de nåra ggr för med sin far när vi bodde i gbg =)
För min del så tycker jag inte alls om det..men som vi sa, ja å catte å ev kan gå med för promenadens skull :P Kan bli lite svårt i skogen å gå med linnea...så i sånna fall får man fjäska med linneas farmor å hon får passa henne en liten stund ;)
Det löser sig..är ju inte vår än...på långa vägar..:(
Nu ska jag bara ta de lugnt å bara va en stund..kose mig i soffan :P
Ha en fin fredagskväll!!

  Kram från oss

Av madeleine - 15 mars 2013 11:41

Underbara fredag..grå å snöig! härom dagen stod de på vädret att de skulle vara plus grader å sol hela helgen..nu är detta ändrat till minus å massa snö....
Man kan verkligen aldrig lite på vädret?!
OCh nu e ja riktigt trött på detta..VÅR NU TACK!!
Vi ska iaf ta oss bort till affären tror jag..köpa mjölk å så! Imorrn kmr syster å ev så de e bra :)
Ska ta å göra oss iordning strax här :)
Have a nice day!!

Kram från oss

Av madeleine - 15 mars 2013 08:22

mmmm letar väskor för fullt...har bara hittat ett par fina men inget så som säger mig wow..
Men guess väskorna dyker upp överallt..å ja blir galen..hur kan en väska vara så fin? :)
Letar för fullt på ebay å grejer nu efter nån billigare..ja vill haaaaaaaa :(
Väskorna e verkligen sjukt snygga! Å så kvinnliga! Å så söta..å fina..ja allt :P Har inte hittat en stor billigare än 1100 än så länge..buhuuu..får leta vidare..håll tummarna att jag hittar någon!! :)

Kram från oss

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards