mom2012

Alla inlägg den 8 mars 2013

Av madeleine - 8 mars 2013 22:10

Ikväll kom caroline förbi med en mascara som hon sa faktiskt skulle funka..denna skulle ge låånga ögonfransar å inte klumpa..som lösögonfransar..
Ska vara fibrer å sånt e som bygger på när du tar flera lager. Ju fler lager ju längre typ.
Trodde itne alls på de..men SHIT..ja prövade den nyss..ja är i chock :P Va långa ögonfransar man fick :O Ska ta kort imorgon när ja sminkat mig med den så ska ni få se! Det bästa är också att den går enkelt bort med ljummet vatten efter..å de stämde också :P
Visade mamma i camen hon verkade lika förvånad hon :P Mascaran ligger runt 260 kr på kicks å så..
Ja hittade dock en rabattkod på nätet nu så fick den för 200..va ju bara tvungen å ha tag i en sån här nu! SÅ nu e en sån beställd te mig å mamma ville så klart också ha en:P
Kan tänka mig att min syster lär vilja ha sen med ;P
Mascaran heter Fiberwig LX
Å jag älskar den såå mkt efter bara en ggn..bilder kmr i helgen när jag har tid så ska ni få se ;D Bli lika chockade ni :P
Nu msåte ja sova upp tidigti morgon å sen blir de bröllop :D
Gonatt alla!

Kram från oss

Av madeleine - 8 mars 2013 16:07

Hellu!
Äntligen e de fredag :) Niklas jobbar dock över idag med..men han kmr halv 6 iaf..så idag medans han har jobbat har jag å linnea varit ute å gått lite sen var vi å hämta koftan jag beställt å ha på bröllopet imorgon =)
Hoppas de fina vädret håller i sig till imorogn för deras stora dag :) Enligt yr ska de iaf va sol =) Dock 8 minus :/
Ikväll ska vi bara ta de lugnt..kan tänka mig att niklas somnar tidigt sen..stackarn har jobbat över hela veckan!!
Tänkte göra lite ungstekt fläskfile till honom om en stund =) När de ändå e fredag å så får man lyxa till de lite ;P
SÅ imorgon blir de bröllop! Sen en slappar söndag..å på måndag blir de helsestation med linnea =)
Så de e fullt upp =)
Nu ska jag börja med maten om Linnea går med på detta..hon e lite uttråkad märker jag..men de måste väl vara intressant när ja gör mat?;P hehe
Ha en fin kväll alla!!
Kram från oss

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards